وزیر کشور: گروهک‌های کومله، دموکرات و پژاک پشت آشوب‌های سنندج / نیروهای قدرتمند نظامی و امنیتی با اعضای این گروهک‌ها برخورد بدی داشته و خواهند کرد/ مردم آرام باشند؛ نیروهای نظامی و امنیتی این شورشیان را به جای خود خواهند نشاند

وزیر کشور: گروهک‌های کومله، دموکرات و پژاک پشت آشوب‌های سنندج / نیروهای قدرتمند نظامی و امنیتی با اعضای این گروهک‌ها برخورد بدی داشته و خواهند کرد/ مردم آرام باشند؛  نیروهای نظامی و امنیتی این شورشیان را به جای خود خواهند نشاند

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: افرادی که در خیابان مزاحم مردم می شوند توسط گروهک های تروریستی تجزیه طلب کومله، دموکرات و پژک که سابقه بسیار بد و زشتی از مزدور صدام گرفته تا غربی ها دارند، حمایت و برنامه ریزی شده اند. کشورها و همکاری با صهیونیست ها.

احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از تصفیه خانه سنندج در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نابسامانی هایی را در سطح شهر شاهد بودیم که هرچند اندک اما باعث نگرانی مردم شده است.

وی گفت: آنها از سوی گروه های تروریستی تجزیه طلب کومله، دموکرات و پژاک که سابقه بسیار بد و زشتی از مزدور صدام تا کشورهای غربی و همکاری با صهیونیست ها دارند، مورد حمایت و برنامه ریزی قرار گرفتند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: تاریخ گواه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه ای است که این گروه ها در این منطقه انجام داده اند، آنها سعی کرده اند در اغتشاشات اینجا شرکت کنند.

واحدی افزود: آنها این واقعیت را درک نمی کنند که مردم شریف کرد که واقعاً جایگاه برجسته ای در کشور و نظام دارند به دنبال آرامش و توسعه هستند.

وی گفت: رئیس جمهور در سفر به کردستان مبالغ هنگفتی را برای توسعه استان پیش بینی کرد که بخشی از این مبالغ تخصیص و برخی دیگر محقق شد.

وزیر کشور یادآور شد: انتقال آب از سد آزاد برای حل مشکل آب شرب شهر سنندج یکی از اقدامات دلسوزان نظام و مسئولان استانی است اما دشمنان نظام که مدعی همدردی هستند، سعی در جلوگیری و جلوگیری از این اقدامات دارند.

احمدی تصریح کرد: این مدعیان حفظ حقوق کردها با مردم کرد دشمنی دارند و وقتی کارهایی در این زمینه انجام می شود می خواهند مانع ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه توسعه و سرمایه گذاری با وجود امنیت در حال انجام است، گفت: اکنون سرمایه گذاران آماده سرمایه گذاری در این استان هستند اما دشمنان در صدد ایجاد ناامنی و جلوگیری از توسعه و پیشرفت در کردستان هستند.

وزیر کشور افزود: دشمنان ملت کرد و انقلاب می خواهند فضای اخلال ایجاد کنند تا سرمایه گذاران نتوانند در این استان سرمایه گذاری کنند که به نفع دشمن و ضرر مردم است.

وحیدی گفت: دشمن نشان دهنده پیشرفت مردم کرد و ایران نیست و این خشونت ها و بی نظمی ها به وضوح نشان می دهد که آنها علیه مردم هستند.

وی گفت: متولیان امر شبانه روز برای رفع مشکلات مردم و آبادانی استان تلاش می کنند و کارشان تخریب و آتش زدن اماکن عمومی و تأسیسات شهرداری است.

وزیر کشور افزود: مردم شریف کردستان که آنها را به خوبی می شناسند و می دانند که حمایت از این گروه ها دشمن این نظام هستند باید آنها را همانطور که همیشه در میدان بوده اند بیرون کنند.

واحدی با بیان اینکه نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی به بدترین شکل ممکن با این اعضای باند برخورد کرده و خواهند کرد، ادامه داد: نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی به این اقدام شنیع که دوباره این باندها انجام داده اند پاسخ داده و موجب اغتشاش شده اند. مردم و مردم مطمئن باشید که با همکاری و همراهی خود آن شورشیان و آشوبگرانی را که در زمینه ناامنی و تجزیه طلبی دیدگاه های خام دارند، جای خود خواهند نشاند.

وی تاکید کرد: در اینجا فقط باید به فکر توسعه و پیشرفت باشیم و تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم معطوف کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید