وضعیت اقتصادی کنونی ناشی از بی توجهی به ارزش های انقلاب است/ مسئولان دهه ای بر سر کار آمدند که به ارزش های انقلاب توجه نکردند.


ساعت: 08:35
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805598

عضو دفتر حفظ آثار و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: در دهه 90 افرادی به مواردی دست زدند که ارزش های انقلاب را نادیده گرفتند که این امر موجب بی توجهی به ارزش های انقلابی در شرایط اقتصادی کشور شد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ مهدی فضائلی شامگاه سیزدهم بهمن در نشست علمی و صلاحیتی جهاد تبیان در جمع دانشجویان اصفهانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری به دلیل برخی تغییرات و تحولاتی که خوشبختانه رخ داده، نگاه ویژه ای به موضوع جهاد تبیان دارند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری افزود: با توجه به تحولات فناوری، برخی از دشمنان ایران تصمیم گرفته اند که در این راه به اهداف خود برسند. پایگاه در جامعه افزایش یافته است. این مسائل نیاز به جهاد را در شرایط کنونی تشدید کرده است.

وی گفت: در تبیین جهاد نیز مانند سایر انواع جهاد باید آمادگی آسیب دیدگی داشته باشیم بر این اساس کسانی که در میدان این جهاد حضور دارند باید با آموزش های لازم حضور داشته باشند.

فضائلی گفت: استفاده از امکانات فناوری در راستای اهداف جهادی یکی از پیش نیازهای آماده سازی این جهاد است. آنها نماز جمعه و گله را در مورد جهاد خطاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه مبانی دینی به یکی از موضوعات مهم جامعه تبدیل شده است و طلاب باید در این زمینه تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند و متأسفانه امروز سکولاریسم تأثیر ویژه ای بر حوزه های علمیه و تشکل های دینی دارد.

یکی از اعضای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری تاکید کرد: جهاد تباین الزامات مهمی دارد. ویژگی های اخلاقی و رفتاری، صبر از مهم ترین لازمه های جهاد است. وضعیت اقتصادی موجود در جامعه امروزی نیازمند تبیین است.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند، تجربه چهل و سه ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد که زمانی موفق بوده ایم که مردم انقلابی حضور داشته باشند و بر اساس ارزش ها عمل کنند. از انقلاب».

فضائلی گفت: متأسفانه در دهه 90 عده ای دست به مواردی زدند که به ارزش های انقلاب توجهی نکردند که باعث شد در شرایط اقتصادی کشور که ما هستیم، به ارزش های انقلابی توجهی نشود. در حال حاضر شاهد هستیم.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید