وضعیت امروز اوکراین نتیجه اعتماد به غرب است/ انقلاب اسلامی الگوی خوبی برای کشورهای جهان است


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811441

تیموری گفت: «اوکراین به عنوان یکی از کشورهایی که با اعتماد به آمریکا خلع سلاح شده است، شاید درس عبرت باشد زیرا کشورهای غربی با کمی چالش، اوکراین را تنها گذاشته و هیچ اقدامی برای کمک به آن انجام نداده اند».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اسماعیل تیموری گفت: جنگ اوکراین تجربه خوبی برای غربی هایی بوده که سال هاست به دنبال موشک و دوستی با کشورهای خونخوار غربی هستند و بحث اعتماد به آنها را مطرح می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اوکراین به عنوان یکی از کشورهایی که با اعتماد به آمریکا خلع سلاح شد، می تواند درس عبرت باشد، زیرا کشورهای غربی با کمی چالش، اوکراین را تنها گذاشتند و هیچ اقدامی برای کمک به آن کشور انجام ندادند.

وی افزود: برای اجرای فرامین رهبری، دولت مردمی باید وابستگی داخلی داشته باشد و اعتمادسازی کند و مردم بپذیرند که انقلاب اسلامی به سمت استقلال حرکت می کند و نیازی به دولت ندارد و باطل را نمی پذیرد. اعتماد کنید.”

تیموری گفت: نکته دومی که باید تقویت شود بحث ایجاد ذهنیت روانی برای مردم است وقتی روسیه به اوکراین که دارای تسلیحات هسته ای است حمله می کند و با مقاومتی وارد پایتخت اوکراین می شود که آن طور که باید با آن مواجه نمی شود. .

این کارشناس سیاسی گفت: اگر تاریخ را مطالعه کنیم، هشت سال جنگ تحمیلی ایران و عراق به دلاورمردان و باششیان انقلاب اسلامی کمک کرد و یک وجب زمین را به دست دشمن نداد. به فرمان امام راحیل وارد میدان جنگ شدند.

وی گفت: این نگاه برگرفته از ولایت مداری و خودباوری در کشور، رشادت و رشادت هموطنانمان است که می تواند الگوی خوبی برای کشورهای دیگر باشد و از نفوذ بیگانگان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید