وضعیت بازار اجاره در منطقه 5 تهران

وضعیت بازار اجاره در منطقه 5 تهران

روز جدید : اجاره بها در مناطق مصرفی شهر تهران که با تقاضای بالای مستاجران مواجه است در صدر قرار دارد و این در حالی است که دسترسی متقاضیان اجاره بسیار کمتر از حد معمول در این مناطق است. به گزارش دنیای اقتصاد، منطقه 5 واقع در غرب تهران یکی از مراکز اجاره ای پایتخت است که همواره در راس تقاضای خرید و اجاره مسکن قرار دارد.

بررسی پرونده های موجود در بازار اجاره منطقه 5 نشان می دهد که برخی از مالکان گاها پیشنهادات رهن و اجاره خود را افزایش داده اند که گاه تا دو برابر قیمت فعلی این گونه فایل ها در سال گذشته افزایش یافته است. جدا از اینکه عرضه آپارتمان برای اجاره در منطقه نسبت به ماه مشابه سال گذشته محدودتر است و متقاضیان این منطقه با مشکل مواجه هستند، مشکل اصلی قیمت های پیشنهادی تند است که در این قسمت از اجاره رایج شده است. بازار و به بالا برای اجاره واحدهای حمل و نقل پیشنهادی که با امکانات متقاضیان واحدهای کوچک تناسبی ندارد. به عنوان مثال یک آپارتمان 50 متری با تمام امکانات رفاهی در طبقه پنجم ساختمانی 10 ساله واقع در خیابان باهنر منطقه 5 به ارزش 50 میلیون تن و ماهانه 10 میلیون و 500 هزار اجاره بها سپرده شده است. تن همچنین یک آپارتمان 60 متری در طبقه سوم ساختمان بدون آسانسور و دو واحد با قدمت 20 سال با هزینه 100 میلیون تن و اجاره ماهانه 10 میلیون تن واریز می شود.

در همین حال، دلالان بازار اجاره که مستقیماً با مالکان و مستاجران در تماس هستند، می گویند متقاضیان اجاره بهای 50 تا 60 فوت مربع اغلب به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره بهای پیشنهادی از صاحبخانه قبلی خود مجبور به نقل مکان و نقل مکان شده اند. به جای آپارتمان های متوسطی که در آن زندگی می کردند.بدون عنوان-1 کپی

دیدگاهتان را بنویسید