وضعیت تراکتور را زیر نظر دارم/ فعالیت های نقل و انتقالاتی این تیم متوقف نشده است


ساعت: 22:33
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879391

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت:

ستوه نژاد گفت: به وضعیت نگران کننده تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حبیب ستوده نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آناناج، درباره شرایط نگران کننده تراکتورسازی در زمان نقل و انتقالات پیش فصل فوتبال کشور، گفت: وضعیت باشگاه تراکتورسازی را از طریق آقای سهرابی و تا جایی که اطلاع دارم پیگیری می کنم. با بازیکنان خوب مذاکره کنید.» باشگاه تراکتورسازی هم اکنون در تهران است و اقداماتی برای انتقال بازیکنان در حال انجام است.

سرپرست نقل و انتقالات تراکتورسازی در پاسخ به گفت و گوی امروز «علی حطر» که از توقف فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات به دلیل گرانی کاذب بازیکنان خبر داده بود، گفت: آقای زنوزی قول دادند که امروز طی گفتگو با کارکنان باشگاه، تیمی قدرتمند ببندید. فعالیت های نقل و انتقالاتی تیم متوقف نشده و بدون سروصدا و جنجال پیش می رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی همچنین با اعلام صحبت های مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: از نظر تیم تراکتورسازی 4 بازیکن خارجی باکیفیت تعیین و با 5 یا 6 نفر مذاکره موثری خواهد شد. بازیکنان محلی.” بازیکنان شناسایی خواهند شد.

ستوده نژاد در خاتمه خطاب به هواداران تراکتور تاکید کرد: لطفا علاقه مندان نگران نباشند. همانطور که گفتم به موازات تلاشمان برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام راه تبریز، وضعیت این تیم را زیر نظر دارم. امیدوارم تراکتور برای فصل آینده آبروی هواداران مشتاق را ببندد و بتواند به جایگاه اصلی خود که همیشه مدعی قهرمانی بوده بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید