وضعیت راه ها و جاده ها امروز 13 بهمن 1401 / بارش برف و باران در برخی جاده های آذربایجان غربی، کردستان و کرمان

وضعیت راه ها و جاده ها امروز 13 بهمن 1401 / بارش برف و باران در برخی جاده های آذربایجان غربی، کردستان و کرمان

بهزاد یوسفی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف و باران در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمان و بارش باران در برخی مناطق استان های بوشهر، فارس، کرمانشاه و یزد خبر داد و تاکید کرد: هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. .

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف و باران در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمان و بارش باران در برخی مناطق استان های بوشهر، فارس، کرمانشاه و یزد خبر داد و تاکید کرد: هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

بهزاد یوسفی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت تردد در محورهای برون شهری را اعلام کرد و گفت: در محور چالوس، گرماب و نسا، مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین و ترافیک نیمه سنگین در محورهای برون شهری وجود دارد. محور خراز.منطقه آب اسک و شاهاندش.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: محور تهران-کرج-قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری، محور قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلک و شهریار-اوس ترافیک سنگینی دارد. تهران در محدوده میدان معادن.

یوسفی از بارش برف و باران در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمان و بارش باران در برخی مناطق استان های بوشهر، فارس، کرمانشاه و یزد خبر داد و تاکید کرد: هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی تصریح کرد: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین محور خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید