وضعیت راه ها و راه ها امروز 18 بهمن 1401 / بارش برف و باران در جاده چالوس / ترافیک سنگین در اتوبان کرج – قزوین

وضعیت راه ها و راه ها امروز 18 بهمن 1401 / بارش برف و باران در جاده چالوس / ترافیک سنگین در اتوبان کرج – قزوین

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف و باران در مهجور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و تهران – آزادراه شمالی خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور به بیان وضعیت ترافیکی و جوی فعلی محورها پرداخت و با اشاره به روان بودن تردد در محور فیروزکوه و محور کزوین – رشت (کنارگذر) گفت: محور چالوس دارای ترافیک است. بارش برف و باران و خراز و فیروزکو و آزادرا تهران-شمال باران وجود دارد.

وی افزود: محور قزوین – رشت عاری از هرگونه اختلال جوی گزارش شده است.

معصومی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز گفت: محور کرج – قزوین ترافیک سنگینی دارد.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشوری بزرگراه قزوین – کرج از ترافیک سنگین بین پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر داد و گفت: در محور شهریار – تهران در برخی مقاطع ترافیک سنگین گزارش می شود.

وی همچنین با بیان آخرین وضعیت جوی جاده ها گفت: برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، البرز، مازندران، زنجان، قزوین، همدان، کرمانشاه، فارس، چهارمحال، بختیاری، کوگیلویه و بویار احمد با بارش برف و باران.

معصومی همچنین از بارش باران در برخی مناطق استان های تهران، ایلام و بوشهر خبر داد.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: اوس هراز (بیراهه) واقع در استان مازندران از دوشنبه و سه شنبه 17 و 18 بهمن ماه از ساعت 23 الی 6 بامداد روز بعد به علت عملیات راهداری کارگاه مسدود شده و تردد در محورهای متناوب چالوس و فیروزکوه انجام می شود.

معصومی ادامه داد: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین محور خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد شریان در ریگان – ایرانشهر خبر داد.

وی افزود: محورهای غیر شریانی مسدود شده خوانسار – بوئین، کوهرنگ – مسجد سلیمان (چری، تراز و شاه منصوری)، سروآباد – اورامانات (جهلانه) و مهاباد – بوکان است.

دیدگاهتان را بنویسید