وضعیت رنگ‌آمیزی عروق کرونر نباید باعث بی‌توجهی به سویه‌های جدید شود/ تشکیل تیم ویژه برای ارزیابی آسیب‌پذیری‌های واکسیناسیون در 3 شهر استان مرکزی

ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793363

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی:

اکرمی از تشکیل تیم ویژه ای از ستاد فرماندهی ولیعهد استان با همکاری معاونت بهداشتی سپاه روح الله برای ارزیابی وضعیت و بررسی نقاط ضعف استان های هنداب، کمیجان و واکسیناسیون پایین تر از حد متوسط ​​خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی گفت: حضرت زهرا(س) الگوی کامل و به عنوان یک زن، شوهر و مادر در تراز اسلام و فاطمیه است. عصر فرصت خوبی برای معرفی این مدل به دختران و بانوان نسل جدید است.

اکرمی بیان کرد: خوشبختانه امروز با همکاری و مشارکت همه جانبه مردم و تلاش مجموعه های مختلف از کادر پزشکی گرفته تا بسیج و سایر اقشار جامعه شرایط مطلوبی به رنگ تاج داریم و امید است با الطاف الهی و حضرت عالی. توجه زهرا (س) مریض باش.

وی ادامه داد: وضعیت رنگی قابل قبول در استان مارکاسی نباید باعث شود که مسیر جدید تاج را نادیده بگیریم، زیرا تجربه دو سال اخیر نشان داده است که نمی توان به رنگ ها و کوچکترین بی توجهی، شرایط راضی بود. کاملا تغییر خواهد کرد.»

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تجربه دو سال گذشته در زمینه مدیریت بیماری تاج نشان داده است که حتی کوچکترین سهل انگاری و عادی سازی رعایت موارد، ما را به روزهای سخت بازمی گرداند و لذا باید حساسیت ها کاملا حفظ شود.

اکرمی گفت: متاسفانه در استان مرکزی استقبال خوبی از دوز سوم واکسن کراون صورت نگرفته است. باید در این زمینه مشارکت کامل داشت و همه باید تلاش کنیم تا نوبت سوم را به موقع به مردم برسانیم.»

وی افزود: تجربه نشان داده است که هر بار که سویه جدیدی در دنیا مشاهده می شود یک تا دو ماه دیگر وارد کشور ما می شود و بنابراین سویه جدید Omicron که اکنون به مرزهای کشور رسیده است باید جدی و سختگیرانه برخورد شود. پروتکل ها باید رعایت شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: جدیت در واکسیناسیون همگانی وظیفه همگانی است و استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و ائمه جمعه و بسیج برای واکسیناسیون مردمی در اولویت است و ابتکار عمل برای ترغیب مردم باید بر عهده مردم باشد. دستور کار. .

اکرمی گفت: در استان مرکزی جمعیت بالای 12 سال به طور میانگین 94.5 درصد نوبت اول و 82.6 درصد نوبت دوم واکسن را دارند.

وی ادامه داد: با توجه به ایام سوگواری پس از شهادت حضرت زهرا(س)، از عاشقان و عزاداران فاطمی انتظار داریم مانند گذشته رعایت تشریفات و فاصله ها را جدی بگیرند و مردم در شب یلدا نسبت به این موضوع حساس باشند. پروتکل‌های بهداشتی: باید باشند و نگذاریم به روزهای سخت و تلخ برگردیم و همه مسئول آن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تیم ویژه ای از ستاد فرماندهی ولی فقیه استان با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه روح الله برای ارزیابی وضعیت و بررسی نقاط ضعف شهرستان های هنداب، کمیجان و محلات. کمتر از میانگین کشوری برای واکسیناسیون هستند. اعزام خواهند شد و نتیجه جلسه بعدی را اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید