وضعیت مربی استقلال نگران کننده شد

وضعیت مربی استقلال نگران کننده شد

علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال که پس از گذراندن 4 روز سخت در بیمارستان به دلیل شرایط نامناسب عروق کرونر و شیوع بیماری آمیکرون، روز شنبه به دلیل عارضه کلیوی و نارسایی در این ناحیه به اورژانس بیمارستان فیروزگر تهران مراجعه کرد. دستور کادر پزشکی بیمارستان برای ادامه استراحت و درمان موقتاً لغو شده است.

او که مربی تیم ملی کشورمان را در کارنامه و سابقه فوتبالی خود دارد، این روزها در شرایط سخت اقتصادی با هزینه های بالای تهیه آمپول خارجی و تامین هزینه های درمانی دست و پنجه نرم می کند.

علی چینی درباره آخرین وضعیت خود گفت: متأسفانه به دلیل کم خونی شدید و بالا بودن کراتین در کلیه ها در بیمارستان بستری شدم و در چند روز اخیر در وضعیت بدی بودم.

وی درباره آخرین وضعیت پزشکی خود توضیح داد: در حال حاضر کادر درمانی خون و کلیه گرفته اند و باید تا یکشنبه هفته آینده جواب آزمایشات را دریافت کنم. دکتر به من گفت که اگر مجبور شوم ممکن است دوباره پیوند کلیه انجام دهم یا از این به بعد باید به بیمارستان دیالیز بروم که واقعا زندگی و کار من را دشوارتر می کند.

چنی گفت: صبح امروز به دلیل عود بیماری آمیکرون، کادر پزشکی بیمارستان تصمیم گرفتند برای کاهش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب، بهتر است تا روز شنبه به خانه بروند و استراحت کنند. بازگشت به بیمارستان برای از سرگیری درمان “از همه کسانی که در این مدت در مورد من سوال کردند تشکر می کنم و از شما می خواهم که برای من دعا کنید تا هر چه زودتر بهبود پیدا کنم.

علی چینی در سال های 1377 و 1378 که ناصر حجازی سرمربی استقلال بود و در مسابقات مختلف با پیراهن این تیم به میدان رفت، در تیم استقلال حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید