وضعیت ملی مازندرانی رو به بهبود است/ تمامی اقدامات درمانی برای حضرت انجام شده است


ساعت: 16:52
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812867

محمود حسینی پور گفت: حال عمومی آرزو حضرتی، ملی پوش تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان، طبق گزارشات رئیس بیمارستان خوب و رو به بهبود گزارش شده و تمامی اقدامات لازم انجام شده است. گرفته شده است.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، محمود حسینی پور استاندار مازندران با آرزوی حضور ملی پوش قمشهری که بر اثر سانحه رانندگی در کما به سر می برد و با دقت در جریان وضعیت و روند درمان قرار گرفت.

استاندار مازندران در حاشیه حضور در بالین ملی پوش قائم شهری گفت: حال عمومی قهرمان کشورمان آرزو حضرتی ملی پوش تیم ملی بانوان در رده جوانان خوب و خوب است. طبق گزارش‌هایی که مدیر به بیمارستان داده است، بهبود می‌یابد. «این کار باید انجام می‌شد.

وی تاکید کرد: اگر نیاز به انتقال بیمار به تهران یا خارج از کشور باشد، این آمادگی وجود دارد، البته به گفته رئیس بیمارستان تمام اقداماتی که باید انجام شود، انجام شده است.

حسینی پور با بیان اینکه بیمارستان ولیعصر قائمشهر یکی از بیمارستان هایی است که به دلیل تخصص از استان های دیگر و حتی خارج از کشور پذیرش می کند، گفت: همه مردم و کارکنان نگران وضعیت این قهرمان ملی هستند و باید کمک کنند تا از این وضعیت خارج شود. در اسرع وقت.

استاندار مازندران گفت: تحویل پروژه ورزشگاه شهید وطنی از موعد مقرر فراتر نرفته و پیمانکار طبق قرارداد متعهد شده است. وی برای واگذاری این ورزشگاه در تیرماه سال آینده افزود: مسئولیت این پروژه بر عهده معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران است و بودجه ویژه ای برای این مجموعه در سال های 1400 و 1401 در نظر گرفته شده است و حق با هواداران است و ما دوست داریم. بازی های نساجی در قائمشهر برگزار می شود. طبق قرارداد این ورزشگاه در ماه جولای افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید