وضعیت مناطق میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری با همکاری دانشگاه آزاد تغییر می کند


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810676

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه:

علیرضا گیلان گفت: وضعیت تقسیمات این اداره کل با همکاری دانشگاه آزاد تغییر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا گیلان، سرپرست اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: استفاده از توان و فعالیت های علمی، فنی و تخصصی این دانشگاه می تواند در تسریع در توسعه معاونت های مختلف میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موثر باشد.
وی افزود: در این راستا استفاده از اسناد صنایع دستی، هنرهای سنتی و گردشگری چهارمحال و بختیاری می تواند در افزایش جذب سرمایه گذار برای بهبود وضعیت سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نقش داشته باشد. استان.”
سرپرست اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: البته بازنگری و تکمیل طرح های عمرانی موجود ضروری و نیازمند توجه جدی است.
گیلان یادآور شد: از توان بنیادهای ملی و سرمایه گذاران بزرگ بخش خصوصی برای تسریع در بهبود کمی و کیفی وضعیت سرمایه گذاری در حوزه های فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری استفاده می شود.
وی افزود: تهیه بسته های اقتصادی پرسود برای مراکز گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور کار اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید