وضعیت نهایی استقلالی سارق پرسپولیس مشخص شد; آیا نداری برمی گردد؟

وضعیت نهایی استقلالی سارق پرسپولیس مشخص شد;  آیا نداری برمی گردد؟

محمدحسین زرندی ابتدا به مهدی قیدی اشاره کرد و گفت: پس از مذاکرات و توافق برای بازگشت مهدی قیدی، هماهنگی های لازم برای صدور ITC وی انجام شده و منتظر تایید فدراسیون فوتبال امارات هستیم. خیلی امیدواریم ITC قیدی به زودی صادر شود و این بازیکن بتواند برای استقلال بازی کند.

وی در خصوص محمد محبی نیز اظهار داشت: پس از نهایی شدن انتقال محمد محبی به استقلال و امضای قرارداد، منتظر تایید فدراسیون فوتبال پرتغال برای صدور ITC هستیم و اقدامات لازم را انجام داده ایم. تمام تلاشمان را می کنیم و امیدواریم محبی به بازی ملوان راه پیدا کند.

زرندی در خصوص محمد نادری نیز گفت: باشگاه استقلال حدود دو ماه پیش با محمد نادری و مدیر برنامه هایش مذاکره کرد. نادری بازیکن ارزشمند و قابل احترامی است اما مدیر برنامه هایش گفته منتظر پیشنهاد خارجی هستند. بر این اساس واگذاری باشگاه انجام شد و باشگاه پاسخ مثبتی دریافت نکرد. دو مدافع چپ فعلی تیم نیز افراد ارزشمندی هستند و در مقاطعی از جمله آخرین اردو به تیم ملی دعوت شده اند.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره جدایی امیرحسین حسین زاده نیز گفت: حسین زاده از قرارداد سال گذشته بند فسخ داشت و بر این اساس با وجود مذاکرات انجام شده حاضر به حضور در فوتبال اروپا شد. همچنین در انتظار واریز مبلغ مورد نظر به حساب باشگاه برای صدور ITC به حسین زاده هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید