وضعیت هواشناسی امروز 17 آذر 1401 / بارش برف و باران در نقاط مختلف / افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی

وضعیت هواشناسی امروز 17 آذر 1401 / بارش برف و باران در نقاط مختلف / افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی

رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران پدیده های هواشناسی کشور از بارش پراکنده برف و باران طی سه روز آینده در برخی مناطق کشور خبر داد. ضیائیان همچنین بیان کرد: در پنج روز آینده افزایش غلظت آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت را خواهیم داشت.

صادق ضیائیان بیان کرد: طی سه روز آینده در برخی مناطق خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، یزد، کرمان، شمال هرمزگان، سواحل خزر، کهگیلویه و بویراحمد تا ساعاتی دیگر بارش پراکنده برف و باران خواهد بود. در استان های جنوبی پیش بینی رگبار و رعد و برق.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه در استان های خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران پیش بینی می شود، افزود: روز شنبه در کرمان و یکشنبه در کرمان و خراسان جنوبی شدت بارش خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات هواشناسی، روزهای جمعه و شنبه کاهش دما و وزش باد شدید در شرق کشور و همچنین در خلیج فارس مواج خواهد بود. در این دو روز

ضیائیان همچنین بیان کرد: در پنج روز آینده افزایش غلظت آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات هواشناسی همچنین با بیان وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (18 آذر) صاف تا کمی ابری همراه با مه محلی با حداقل دما پیش بینی می شود. 3 و بیشینه دمای 9 درجه و روز شنبه (30 آذر) نیمه ابری همراه با مه محلی با حداقل دمای 2 درجه و حداکثر 8 درجه پیش بینی می شود.

به هر حال ضیائان گفت: امروز و فردا (27 و 28 آذرماه) بندرعباس با دمای 29 و 28 درجه سانتی گراد گرم ترین مرکز کشور است. همچنین امروز (27 آذر) شهرستان کردستان با دمای 5- درجه سانتیگراد و فردا (27 آذر) شهرستان کردستان و زنجان با دمای 4- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استانها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید