وضعیت کرونا در این شهرهای کشور بحرانی شده است

بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌ها، اگرچه در هفته گذشته تعداد شهرهای قرمز و نارنجی استان به ترتیب دو و چهار شهر بود، اما در حال حاضر هفت شهر استان در وضعیت قرمز و دو شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته تنها شهرهای جیرفت و منوجان در وضعیت قرمز قرار داشتند، اما بر اساس نقشه جدید تاج کشور در هفته جاری (4 تیرماه) شهرهای کوهبنان، زرند، عنبرآباد، کرمان و قلاگنج نیز به آنها پیوسته و قرمز شده است، علاوه بر این شهر رابر از هفته قبل نارنجی خود را حفظ کرده و شهر رودبار جنوبی نیز که هفته قبل در وضعیت زرد تاجی قرار داشت به نارنجی تغییر رنگ داده است.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته 6 شهر استان کرمان در وضعیت آبی قرار گرفتند که طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر تنها شهرستان منوجان موفق به حفظ وضعیت آبی خود شده است.

بر اساس این گزارش، آنچه از این آمار به دست می‌آید، شیوع سریع ویروس کرونا در بین مردم است و تنها مصونیت در برابر این بیماری مانند گذشته، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون است.

کرونا برای هفتمین بار در 31 ماه گذشته در استان کرمان شروع به بیداد کرد و متاسفانه در 6 موج قبلی 5666 کرمانی جان خود را از دست دادند. امیدوارم کسی زیر پای این ویروس وحشی نمرده.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین به روز رسانی نقشه تاج (4 تیرماه)، 15 شهر کشور در وضعیت قرمز تاج قرار دارند که هفت شهر آن در استان کرمان است.

دیدگاهتان را بنویسید