وضعیت کنونی جامعه نتیجه سیاست غلط دولت روحانی است/ بیان حقایق از سوی دولت اعتمادساز است


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837983

گلمعلی پارسا با بیان اینکه وضعیت کنونی جامعه و افزایش قیمت ها نتیجه سیاست غلط اقتصادی دولت روحانی است، گفت: آخرین اقدامات اقتصادی در دولت اصلی در راستای مبارزه با رانت و مفاسد اقتصادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمعلی پارسا کارشناس سیاسی و مدرس دانشگاه های خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرترک در بجنورد گفت: در شرایط کنونی فضای افکار عمومی در رسانه ها نیاز به غنی سازی آنقدر دارد تا مردم غنی شوند.

وی گفت: متاسفانه فضای مجازی در کشور سردرگم شده است. بودن.

پارسا تاکید کرد: سیاست‌های اقتصادی دولت باید به گونه‌ای مدیریت شود که چالش‌های جدیدی ایجاد نکند، بنابراین قبل از پرداختن به مشکل اصلی باید به موضوعات فرعی آن مانند افکار عمومی توجه شود تا تنش‌های روانی ایجاد نشود.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه ارز 4200 تومانی در دولت روحانی باعث تورم، مفاسد مالی و رانت های اقتصادی شده است، گفت: بسیاری از این اتفاقات تحت تاثیر حاکمیت داخلی بوده و به مسائل خارجی مربوط نمی شود.

وی یادآور شد: دولت فعلی با استفاده از تجربه تلخ دولت گذشته نباید عجولانه کاری انجام دهد و در رأس امور باید رعایت کند تا فضای فکری مردم آرام شود.

پارسا خاطرنشان کرد: دولت باید با رایزنی با نخبگان، فرهیختگان، معلمان در عرصه های مختلف و در نظر گرفتن منافع ملی گام های مثبتی بردارد تا بر اشتباهات دولت گذشته سرپوش بگذارد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در حالی که قطعا این امر بدون هزینه نخواهد بود، اما دولت باید نتیجه کار خود را نشان دهد و برای جلب اعتماد عمومی با خائنان کشور برخورد کند.

وی گفت: قطعا حضور رئیس جمهور در شبکه سراسری و صحبت با مردم باعث ایجاد دلگرمی می شود اما یک بار کافی نیست و باید این گفتمان ها ادامه پیدا کند و به سوالات منتقدان پاسخ منطقی داده شود.

پارسا افزود: حذف ارز 4200 از برخی اقلام برای رسیدن به وضعیت مطلوب اقتصادی برای کشور بستگی به نحوه عملکرد و مدیریت دولت دارد، همه جوانب کار باید در نظر گرفته شود، همه سوراخ ها بسته شود تا برای فرار فرصت طلبان و بازگرداندن اعتماد عمومی به فضای فکری مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید