وضعیت یحیی برای جدایی از تیم ملی پرسپولیس مشخص شد

وضعیت یحیی برای جدایی از تیم ملی پرسپولیس مشخص شد

اگرچه مسئولان پرسپولیس هنوز موضع شفافی در مورد شیرزد تامیروف اتخاذ نکرده اند، اما این ملی پوش ازبکستانی با پیشنهادهایی از لیگ ایران مواجه است.

تمیروف اگرچه در بازی های دوستانه پرسپولیس عملکرد خوبی داشت اما چند شب قبل و بعد از بازی قرمزها و تیم ملی امید خداحافظی عجیبی با هواداران داشت. البته مسئولان پرسپولیس جدایی این مهاجم ازبکستانی را تکذیب و اعلام کردند که او از برخی مسائل ناراحت است و این سوءتفاهمات برطرف شده است.

با این وجود بحث جدایی تمیروف از پرسپولیس همچنان ادامه دارد. سرخپوشان پایتخت به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند و شنیده ها حاکی از آن است که در صورت اضافه شدن بازیکنی به خط حمله، یحیی گل محمدی اجازه جدایی تمیروف را خواهد داد.

در این شرایط باشگاه های ذوب آن و پیکان برای جذب تمیرف اقدام کرده اند. با وجود صحبت های مسئولان ذوب آچان و پیکان با پرسپولیس، یحیی گل محمدی هنوز پاسخ روشنی در خصوص جدایی این بازیکن نداده و همه چیز را به روزهای آینده و روند نقل و انتقالات تیمش واگذار کرده است.

با این تفاسیر در صورت قطعی شدن جدایی تامیروف ازبکستانی از پرسپولیس به احتمال زیاد شاهد ادامه حضور این مهاجم در لیگ برتر ایران خواهیم بود; جایی که یا با پیراهن پکان در تهران ادامه می دهد یا به اصفهان می رود و زیر نظر مهدی تارتار کار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید