وعده تامین اجتماعی برای افزایش 53 درصدی دستمزد بازنشستگان

وعده تامین اجتماعی برای افزایش 53 درصدی دستمزد بازنشستگان

علی دهانکیا در پاسخ به این سوال که آیا بر اساس مصوبه شورای عالی کار حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه افزایش می یابد یا خیر، اظهار داشت: با توجه به اقدامات بعدی و قول های داده شده از سوی کارکنان سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد که آیا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه افزایش می یابد. انشاالله افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان در اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بر این اساس حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه بر اساس مصوبه شورای عالی کار (افزایش 25 درصدی برای افراد حداقل دستمزد و 21 درصدی برای سایر رده ها) پرداخت می شود.

رئیس کانون بازنشستگان بیمه اجتماعی استان تهران گفت: طبق پیگیری های انجام شده، مابه التفاوت افزایش حقوق مستمری بگیران مربوط به فروردین ماه همزمان با حقوق به حساب مستمری بگیران بیمه اجتماعی واریز می شود. از ماه می

وی تصریح کرد: طبق جدول تهیه شده حقوق بازنشستگان از بیستم هر ماه به ترتیب حروف الفبا به حساب آنها واریز می شود.

بازرس مرکز بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از وعده کارمندان برای افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه خبر داد.

حسن ایزدان (بازرس مرکز بیمه اجتماعی مستمری بگیران استان تهران) در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال جدید گفت: در روزهای اخیر وزیر کار و مدیرعامل سازمان بیمه اجتماعی قول قاطع دادند که افزایش حقوق باعث افزایش حقوق بازنشستگان خواهد شد. در اردیبهشت محقق شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت حقوق به مستمری بگیران از بیستم یکبار آغاز می شود، انتظار داریم مقدمات کار تا قبل از آن تاریخ انجام شود. حقوق بازنشستگان اردیبهشت ماه باید افزایش یابد و مابه التفاوت فروردین ماه به همراه مستمری اردیبهشت ماه پرداخت شود.

ایزدان تاکید کرد: پیگیری‌های ما از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که کارکنان این سازمان آماده پرداخت افزایش حقوق در ماه جاری هستند. حتی اگر مراحل اداری صدور تصمیمات تا پایان ماه به پایان نرسد، احتمالاً پرداخت ها انجام شده و تصمیمات قانونی جدید در مراحل بعدی صادر خواهد شد. ممکن است مراحل اداری کار و امضای هیئت امنا و سپس تصویب در شورای دولت زمان زیادی ببرد.

به گفته وی، وزیر کار و مدیرعامل سازمان باید به وعده خود مبنی بر افزایش دستمزد در اردیبهشت ماه عمل کنند. بازنشستگان انتظار دارند حقوق جدید و مابه التفاوت را در روزهای آینده دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید