وعده جابجایی میدان بار کرمانشاه 15 ساله شد / مردم و بارفروشان منتظر مکان جدید در میدان میوه و تره بار هستند.

ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791458

مشکلات ناشی از فروشندگان بارهای کرمانشاهی;

تعیین تکلیف جابجایی میدان میوه و تره بار کرمانشاه یکی از مهمترین خواسته های فعالان این صنف در بیش از یک دهه گذشته بوده است. به گفته مسئولان زمین، میدان بار جدید کرمانشاه خریداری شده و اکنون در انتظار مجوز رسمی برای واگذاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، میدان بار کرمانشاه که از قبل از انقلاب ساخته شده، زمانی خارج از شهر بوده اما در دهه های اخیر با رشد و توسعه شهری، اکنون در وسط شهر قرار گرفته است.

این مکان در حال حاضر فرسوده و مکانی قدیمی است که با کوچک بودن و نبود پارکینگ مشکلاتی را برای کسبه و مشتریان ایجاد می کند.

آقای امیری یکی از کسبه میدان بار کرمانشاه به مرصاد گفت: تردد در مقابل حجره ها، ورودی و خروجی های کوچک، ترافیک و کمبود پارکینگ از مشکلات اینجاست.

وی افزود: این مکان فاقد سرویس بهداشتی مناسب و دوربین نظارت تصویری است و در برخی مواقع سرقت نیز رخ می دهد.

حمل بار در این مکان کوچک دشوار است

آقای احمدی، یکی دیگر از تاجران، به مرصاد گفت: «همانطور که می بینید، جابه جایی محموله به این مکان کوچک دشوار است. با پارک نمایندگی و مشتریان، کامیون ها گاهی ساعت ها معطل می شوند تا بار بارگیری شود.

9306f37d d727 4877 a37b e4afdeb50d7d خبر خاکستری

وی گفت: این مکان بسیار قدیمی و فرسوده است. حدود 15 سال پیش شنیدیم که میدان بار کرمانشاه را به این مکان شلوغ منتقل می کنند اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است! امیدواریم صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.

این تاجر کرمانشاهی با اشاره به شلوغی خیابان سیلو که در مسیر معبد الشهدا نیز قرار دارد، گفت: مدارسی هستند که ترافیک سنگینی ایجاد می کنند.

62 هکتار زمین برای میدان بار جدید کرمانشاه خریداری شده است

امیر حیدر در گفت و گو با مرصاد گفت: 62 هکتار زمین برای میدان بار جدید کرمانشاه خریداری شده است.

رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه گفت: حدود 10 سال از تصمیم جابه جایی میدان بار کرمانشاه می گذرد.

حیدریان گفت: دسترسی به میدان بار فعلی با مشکلاتی از جمله تردد، ظاهر نامناسب کابین ها و ساختمان های قدیمی مواجه است که با راه اندازی میدان جدید بار برای تسهیل تردد و حمل و نقل کالا، افزایش ظرفیت تحویل کالا و ساماندهی کابین ها، عمده فروشی و قطعات کالاهای دیگری مانند آجیل، دام، طیور و ماهی، ظرفیت نگهداری در یخچال و کارگاه بسته بندی محصولات صادراتی نیز فراهم شده است.

4d336e32 25de 4955 9011 bb504b9fd0ac خبر خاکستری

زمین غرفه های میدان بار اهدایی است

رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه گفت: زمین کابین های موجود وقفی و دارای سند است.

وی در خصوص واگذاری غرفه های نوساز نیز گفت: این غرفه ها که توسط سرمایه گذار شهرداری ساخته می شود به احتمال زیاد بین ملک قدیم و جدید نظافت می شود و معمولاً ملک جدید با قدیم جایگزین می شود. “

حیدریان ادامه داد: با توجه به اینکه توافق در این زمینه هنوز اجرایی نشده است، نمی توان به طور قطعی گفت.

به گفته این مسئول، میدان جدید شهر کرمانشاه در قطعه ماهیدشت از اراضی توه لطیف در حدود 10 کیلومتری شهر کرمانشاه ساخته می شود.

925ea96a 2e52 4115 8bdc a0082cf32fb1 خبر خاکستری

به گزارش مرصادنیوز، در بازدید میدانی اصلی، عمده ترین مشکلات حوزه میوه و تره بار مرتبط با ترافیک، کم بودن مساحت میدان و عدم پاسخگویی و همچنین درخواست تجار و مشتریان برای ساماندهی و ساماندهی است. جابجایی میدان.مکان مناسب.

مکانی که فاصله خوبی با شهر دارد و از طرفی به راحتی قابل دسترسی است.

امیدواریم انتقال به میدان کرمانشاه که سال ها پیش در دستور کار شهرداری کرمانشاه قرار داشت، هر چه زودتر انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید