وعده جدید برای اجرای رتبه بندی معلمان

وعده جدید برای اجرای رتبه بندی معلمان

حجت الله الماسی در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش گیلان در اتاق جلسات این اداره کل با بیان اینکه در عرصه آموزش و پرورش باید به عدالت برسیم، گفت: در آموزش و پرورش همه باید در عرصه آموزش و پرورش باشند. هماهنگی و در کنار هم، لذا در عرصه آموزش، هماهنگی و تشکیل کار گروهی و برنامه ریزی صحیح از نظر ساختار، گفتمان و روحیه جهادی در جهت تحقق اهداف نظام تحول عدالت محور ضروری است.

وی نقش نیروی کار متخصص و ماهر را در حوزه آموزش بسیار موثر دانست و گفت: در این راستا باید بازنگری های لازم برای بحث کمبود نیروی کار خدماتی، ساماندهی نیروی مازاد و تعیین تکلیف مناسب انجام شود. برنامه ریزی، در غیر این صورت نمی توان به اهداف تعیین شده دست یافت.

توصیه به وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم توجه به صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان ظرفیت سرمایه گذاری عظیمی دارد بنابراین همه معلمان باید از مزایای یکسان این صندوق برخوردار شوند.

الماسی با اشاره به آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان در کشور افزود: اجرای طرح رتبه بندی به مرحله نهایی خود رسیده و به زودی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای اجرای طرح رتبه بندی دو اصل مهم استقرار و ارتباط آن را مد نظر قرار می دهد، گفت: در نظام رتبه بندی کلیه پژوهش های معلم، درجه دو، تولید محتوا، جایگاه در جشنواره ها به عنوان شاخص های رتبه بندی از نظر اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید