وقتی بی بی سی به جای داماد شهید سلیمانی تصویر مجری کرمانی را جایگزین می کند! / واکنش مجری کرمانی به اخبار جعلی بی بی سی


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840534

باز هم خجالت رسانه سلطنتی از انتشار اخبار بدون بررسی صحت کار بی بی سی تا جایی که این رسانه به جای داماد شهید سلیمانی، کرمانی پیشرو را به مخاطبان عرضه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; رژیم صهیونیستی اخیرا گفته بود که داماد شهید سلیمانی در حال انتقال سلاح از ایران به سوریه و از آنجا به لبنان است. اگرچه جمهوری اسلامی همواره اعلام کرده است که از هرگونه تلاش برای پایان دادن به اشغال فلسطین حمایت می کند، اما این ادعای رژیم صهیونیستی برخلاف ادعای قبلی آنها سند واحدی نیست.

از روز گذشته رسانه‌های خارجی به زبان فارسی گزارش‌هایی را منتشر کرده‌اند که تلاش می‌کنند ضعف استناد به این بیانیه را پوشش دهند. تجربه ای پوچ که به اشتباه رسانه ای کهدان منجر شد.



رسانه های سلطنتی انگلیس در گزارش روز گذشته خود عکس هایی از داماد سلیمانی منتشر کردند اما آنچه در این عکس ها به چشم می خورد چهره یک خواننده معروف کرمانی به نام محمد اسماعیلی پور است. تصویر ادعایی ازدواج او با فرزند شهید سلیمانی نیز با مراسم عقد چند زوج در گلزار شهدای کرمان همراه است.




02ae85af 4a76 40c3 84c9 a846ee89c9a3 خبر خاکستری

محمد اسماعیلی پور در گفتگو با راه آرمان; وی با بیان اینکه چندین سال است که در حوزه یادمان شهدا و فعالیت های گلزار شهدا خدمت می کند، گفت:

این پیشرو کرمان ادامه داد: داستان از هشتم خرداد سال 1399 آغاز می شود. می خواستم در بهمن ماه 1396 مراسم عقد خود را برگزار کنم که به دلیل بیماری عروق کرونر قلب به تاخیر افتاد و توانستم در 7 خرداد 1395 دو روز پس از عید فطر و شش ماه پس از شهادت سرلشکر مراسم عقد خود را برگزار کنم. شهید سلیمانی . .



وی با اشاره به اینکه بعد از برگزاری مراسم در سالن تصمیم گرفتیم به همراه همسرم به گلزار شهدا برویم.فضای مجازی اشاره کرد.



اسماعیلی پور در خصوص انتشار این فیلم در فضای مجازی گفت: دو روز قبل از مراسم، خانمی مهریه خود را که یک میلیون شاخه صورتی است، پس از دریافت آن در حسینیه شهدا گذاشت. دوستان با پخش کلیپ می خواستند نشان دهند که گلزار شهدا محل طلاق نیست بلکه محل ازدواج است و زوجین می توانند با حضور در گلزار شهدا با شهدا تجدید میثاق کنند.



مجری کرمانی گفت: پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، شبکه های معاند از جمله اینترنشنال و بی بی سی خبری با عنوان «عروسی زینب سلیمانی» دختر حاج کاسم منتشر کردند.



وی با تاکید بر اینکه این اقدام نشان دهنده حماقت رسانه های غربی است که بدون تحقیق تیتر می زنند و پیگیر این سوال نیستند که چه کسانی مراسم را برگزار می کنند، گفت: شهدای کرمان و مراسم دختر حاج قاسم نیست.



اسماعیلی پور با بیان اینکه بعد از شهادت حاج قاسم هر روز در گلزار شهدا برنامه ای برای زائران دارم و گلزار را هماهنگ می کنم، گفت: این برنامه برای زائران در گلزار شهدا برگزار می شود. چه کسی آن را انجام می دهد؟



این مجری کرمانی با اشاره به مطلب فوق تاکید کرد: به فرموده امام سجاد علیه السلام خدا را شکر که دشمنان ما را سفیه کرد. اینکه دشمنان ما واقعا احمق هستند و بدون اطلاع از صحت خبر آن را تیتر خود قرار می دهند در حالی که خبر کاملا کذب است.



وی با بیان اینکه کار دشمن و رسانه های آنها ضربه زدن به انقلاب، شهدا و نیروهای انقلاب بود و با این اقدامات می خواست ذهن ها را از بین ببرد، خاطرنشان کرد: اقدامات دشمن نشان می دهد که آنها هوشمند نیستند نمی دانند چه باید بکنند، باید این کار را بکنند و معتقدند که اگر ما مصمم تر و قوی تر شویم و راه شهدا را ادامه دهیم، با این کار می توانند انقلاب را نابود کنند.
گفتنی است برخی از کاربران کرمانی در فضای مجازی پس از این اقدام شبکه بی بی سی واکنش نشان دادند.




c1317b50 e2b4 4996 940e db72865af673 خبر خاکستری

fb03e1a2 c591 4bbf 8da5 72eaf57be5c2 خبر خاکستری



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید