وقتی ترفند یحیی استراماکونی جواب نداد. مشکل بزرگ سرمربی پرسپولیس

وقتی ترفند یحیی استراماکونی جواب نداد.  مشکل بزرگ سرمربی پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ بیست و دوم در اهواز مقابل فولاد خوزستان دومین شکست را متحمل شد، قرمزهای پایتخت در شرایطی متحمل شکست شدند که آخرین باخت خارج از خانه خود را تقریبا یک سال پیش در آبادان مقابل صنعت نفت به ثبت رساندند و حالا شاگردان گل محمدی باز هم در خوزستان شکست خوردند. استان .بیرون از خانه را تجربه کردند.

سرمربی پرسپولیس در یک بازی جنجالی سعی کرد با استفاده از سیستم های مختلف نتیجه را به سود تیمش تغییر دهد اما یحیی گل محمدی با وجود تلاش در ترکیب های مختلف به آنچه می خواست نرسید و با تعویض های خود نتوانست سرنوشت بازی را تغییر دهد. نیمی از مربیان. گل روبرتو تورس برای ثبت دومین شکست فصل پرسپولیس کافی بود.

51 دقیقه زمان؛ فرشته دیابات نجات پیدا نکرد

یحیی گل محمدی که در دیدار مقابل فولاد خوزستان تیمش را بدون مهاجم متخصص به میدان فرستاد، پس از دریافت گل و فروپاشی شیراز به تیمش، خیلی زود وارد یک شیفت هجومی شد و انتظار پایان بازی را نداشت. . نیمه اول هنوز و در دقیقه 39، شیخ دیاباته به جای علی نعمتی به ترکیب پرسپولیس اضافه شد تا این مهاجم بلندقامت به خط حمله تیمش مقابل فولاد خوزستان کمک کند.

دیابات از زمان پیوستن به پرسپولیس هرگز تجربه حضور در ترکیب اصلی را نداشت و دیدار با فولاد خوزستان پنجمین بازی بود که مهاجم ملایایی پرسپولیس به عنوان بازیکن تعویضی به تیمش اضافه شد. سرمربی پرسپولیس امیدوار بود بعد از حضور شیخ دیابته مهاجم 34 ساله بتواند در نقش ناجی پرسپولیس بدرخشد اما آرزوی گل محمدی محقق نشد. هرچند سرمربی پایتخت معتقد است مهاجم بلند قامت تیمش در محوطه جریمه حریف به زمین کشیده شد و داور پنالتی اعلام نکرد!

بازپخش سناریوی کایدی و دیاباته در پرسپولیس!

سرمربی پرسپولیس پس از مشاهده گل نخوردن شیخ دیابته در ترکیب تیمش، غافلگیری غیرمنتظره ای را فاش کرد و تصمیم گرفت مهدی عبدی را به جای امید عالیشاه به ترکیب اضافه کند تا سرخپوشان در 20 دقیقه پایانی 2 مهاجم متخصص داشته باشند. از match.سعی کنید با فولاد خوزستان مسابقه دهید.

گل محمدی تصمیم گرفت عبدی و دیابه را همزمان در ترکیب پرسپولیس قرار دهد و اختلاف قد آنها در ذهن فوتبالدوستان خاطرات حضور مهاجم مالی در استقلال و هم تیمی هایش در کنار مهدی کایدی را زنده کرد اما برخلاف خاطره ها. زوج هجومی پرسپولیس در اولین حضور مشترکشان برای سرخپوشان پایتخت نتوانستند روز خوبی را در اهواز داشته باشند و اعتماد یحیی گل محمدی به این 2 ستاره پرسپولیس را از دومین شکست فصل در اهواز نجات نداد.

دیدگاهتان را بنویسید