وقتی جهادگران منوجانی رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می دانند / از تهیه شیرخشک برای نیازمندان تا انجام فعالیت های فرهنگی


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878412

فوزیه صادقی مسئول گروه جهادی نور الهدی گفت: مردم جنوب کرمان مظلوم و محروم هستند و به دلیل مشکلات فراوانی که دارند قادر به حل همه مشکلات نیستند و وظیفه ماست که دست آنها باشد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; در شهرستان منوجان تعدادی گروه جهادی وجود دارد که یکی از این گروه های جهادی گروه جهادی نور الهدی است.



فوزیه صادقی مسئول گروه جهادی نورالهدی منوجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گروه جهادی نورالهدی دو سال است که فعالیت های جهادی خود را در حوزه معیشتی، فرهنگی و پزشکی آغاز کرده است.

صادقی با اشاره به اهداف گروه های جهادی گفت: مردم جنوب کرمان مظلوم و محروم هستند و به دلیل مشکلات فراوانی که دارند قادر به حل همه مشکلات نیستند و وظیفه ماست که دوری کنیم. از آنها.”


وی با اشاره به بارندگی های سیل آسا در این شهرستان بیان کرد: در جریان سیل در زمان سیل روزانه 2500 پرس غذا پختیم که در مدت ده روز 25000 پرس پختیم.

وی افزود: حدود 400 بسته معیشتی و 30 بخاری و پوشاک در جریان سیل در روستاهای آسیب دیده توزیع شد.



مسئول گروه جهادی نورالهدی شهرستان منوجه با اشاره به فعالیت های درمانی این گروه جهادی گفت: تاکنون حدود 20 بیمار را برای مداوا به تهران یا کرمان اعزام کرده ایم.

وی ادامه داد: در این دو سال برای حدود 35 نفر که نیاز به عینک طبی دارند عینک تهیه کرده ایم.

سرپرست گروه جهادی نور الهدی با اشاره به فعالیت های فرهنگی این گروه جهادی گفت: برای 500 دانش آموز اول مهر بسته لوازم التحریر آماده کرده ایم.

وی با اشاره به دیگر خدمات این گروه جهادی گفت: تاکنون حدود 1000 بسته گوشت قربانی با برنامه الی الله و کانون حضرت خدیجه (س) بین نیازمندان شهرستان منوجان توزیع شده است.

صادقی افزود: تهیه دو دستگاه یخچال و فریزر برای دو خانواده نیازمند، تهیه دو کابینت برای دو خانواده بی سرپرست، تهیه 3 ویلچر، توزیع 150 جعبه شیرخشک و پوشک بین کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، ایجاد ایستگاه صلواتی برای مناسبت های مذهبی، توزیع 2000 قرص نان گرم بین خانواده ها، توزیع 12 سری سیسمونی از دیگر خدمات این گروه جهادی است.

وی در پایان گفت: در این گروه جهادی 8 نفر با همکاری بسیج سازندگی سپاه و با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین به صورت مستقیم به نیازمندان خدمت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید