وقتی جهاد اسلامی تهدید می کند باید جدی گرفته شود

بر اساس این گزارش، شبکه 13 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مرزهای غزه پس از دستگیری بسام السعدی از رهبران جنبش جهاد اسلامی همچنان با تنش مواجه است.

تحلیلگر مسائل عربی شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: جهاد اسلامی به آنچه می خواست رسید زیرا می بیند اسرائیل از موشک هایی که پرتاب می شود می ترسد.

یا هیلر، تحلیلگر نظامی این کانال نیز گفته است که وقتی جهاد اسلامی تهدید می کند باید جدی گرفته شود.

شبکه صهیونیستی خان نیز اعلام کرد که هشدار درباره عملیات جهاد اسلامی همچنان برای نهادهای امنیتی نظامی این رژیم قوی و ثابت است.

لازم به ذکر است که گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به دستگیری بسام الساعدی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت و حماقت خود را در دستگیری این رهبر جهاد اسلامی خواهد پرداخت. .

گردان های قدس افزود: رزمندگان آن با شجاعت با نیروهای صهیونیست مقابله کردند و درگیری های شدیدی بین آنها رخ داد که در نتیجه یک رزمنده به شهادت رسید.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس واکنش نیروهای مقاومت فلسطین به دستگیری یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در نزدیکی مرزهای نوار غزه به حالت آماده باش درآمده است.

بر این اساس روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نوشت: وضعیت آماده باش کامل در جنوب به دلیل نگرانی از واکنش نیروهای فلسطینی به دستگیری بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید