وقتی خدمات دولتی توسط برخی مزدوران نادیده گرفته می شود


ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1917949

تامین آب سالم در شهر سنندج این روزها در راس اخبار رسانه های این استان قرار دارد، متاسفانه این روزها عده ای در میدان دشمن بازی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کردتودی، کیفیت آب شرب شهر سنندج همواره یکی از دغدغه های مردم بوده و با اقدامات بعدی مسئولان و تخصیص اعتبار از سوی وزارت نیرو مردم حدود 10 روز به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی نیاز دارند که وارد شبکه آبرسانی این منطقه شده و مردم شهر سنندج دوباره از این نعمت برخوردار می شوند و بازدید از محل نیز نشان می دهد که آب شرب سنندج بسیار زیاد است. بهتر از گذشته از نظر طعم و بو .

پس از نظرسنجی روزانه از شهروندان سنندجی برای دریافت بازخورد و در نهایت بهبود کمی و کیفی آب شرب، اکثر مردم این شهر به بهبود کیفیت آب شرب پی برده اند.

تامین امنیت آب در شهر سنندج این روزها در راس اخبار رسانه های این استان قرار گرفته است، متاسفانه برخی از افرادی که این روزها در میدان دشمن بازی می کنند از حل مشکل آب راضی نیستند. استان و خدمات دولت در این زمینه را زیر سوال می برند و در بین مردم تشخیص می دهند که تامین آب آشامیدنی سالم و بدون بو و مزه برای مردم این شهر کاری بی اساس و بیهوده است، همان آبی که در وهله اول تامین می شود. این سلامتی و زندگی مردم این استان است.

حال باید از این گونه افراد پرسید که آیا تلاش برای تامین سلامت مردم امری بی اساس و بی اساس است یا به قیمت ایجاد سردرگمی و بلاتکلیفی به آسیاب دشمن می زند؟ آیا بسیاری از این افرادی که از بسترهای این انقلاب استفاده کردند به چشم خود ندیدند که مردم این استان چقدر از این مشکل رنج می برند؟ و چند نفر از همشهریان ما به دلیل نداشتن آب سالم با بیماری های گوارشی دست و پنجه نرم کرده اند؟

متأسفانه این روزها مأموریت قشر کوچکی از این مردم به بهانه ضعف اقتصادی و مشکلات مردم به حفاظت از اغتشاشات برخاسته است و می خواهند برای تحقق مقاصد در آسیاب دشمن کوزه بیندازند. دشمن پشت پرده

خطاب به کسانی که در زمین چمن دشمن تلاش می کنند مردم را ناامید کنند باید گفت: همه باید شکر این نعمت ها را داشته باشیم و یکی از مصادیق قدردانی ملی این است که همه در آبادانی کشور همدل و مخلص هستند. بالاترین این عبادت است، بیایید تلاش کنیم.

پس باید گفت که مردم این استان به خوبی آگاه هستند زیرا به خوبی می دانند که بخش کوچکی از این مردم در سرزمین دشمنان خود بازی می کنند که آرامش و امنیت این مردم را هدف قرار داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید