وقتی ستاره برکنار شده استقلال ترکیه عادت نمی کند!

وقتی ستاره برکنار شده استقلال ترکیه عادت نمی کند!

استقلالی ها تاکنون خرید خاصی در نقل و انتقالات زمستانی نداشته اند و دلیل آن هم عدم توافق با سیاوش یزدانی است. در حالی که آبی ها باید جایی را در لیست خود خالی می کردند، یزدانی حاضر به فسخ قرارداد نشد و به همین دلیل مسئولان باشگاه مجبور به فسخ یک طرفه شدند.

سیاوش یزدانی به نقل از ساپینتو در لیست خروجی استقلال قرار گرفت که در نیم فصل لیگ جاری شرایط عجیبی را برای خود و تیمش رقم زد. البته این سوال در داستان یزدانی و استقلال تکرار شده است;

او پیش از این در زمان حضور محمود فکری با این سرمربی اختلاف داشت و در حالی که قلم قرمز را به نام او می دید، تغییر نیمکت استقلال در آن زمان شاهد ادامه حضور این مدافع در جمع آبی ها بود.

نکته جالب ماجرا این است که سیاوش یزدانی در یک مصاحبه ویدئویی جنجالی درباره برخی مشکلات خود در دوران روشنفکری گفت: «بعد از اینکه کمی تمرین کردم به رختکن رفتم. اگر به من گفتند چرا می روی؟» گفتم با مبلغی که به من دادی تمرین می کنم.

این ماجرا توسط یکی دیگر از مربیان استقلال در دوران محمود فخری به گونه ای دیگر تکرار شد و او در گفت و گو با یکی از روزنامه های امروز گفت: به او می گفتیم سیاوش هر چه خوب بکنی از خودت در بیاور. ، اگر رفتار خاصی ادامه پیدا کند بله، شما آسیب می بینید و در آینده دود وارد چشمان شما می شود، اما به ما گفت سلطان هر چقدر پول بگیرم بازی می کنم! دیگر چه بگوییم به یک جوان بیست و هفت و هشت ساله؟

سیاوش یزدانی پس از جدال با ریکاردو ساپینتو نشان داد که ترکیه به این امر عادت ندارد و بر این اساس این سوال مطرح می شود که آیا مشکلات مالی باعث این رویکرد مدافع استقلال شده است؟ پاسخ منفی است. چرا که طبق گفته های مصطفی آجورلو رقم قرارداد یزدانی 12 میلیارد + 11 میلیارد آپشن مشخص شد و با این حال به رفتار خود ادامه داد.

یزدانی در دوران حضورش در استقلال زیر نظر سه مربی محمود فکری، فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو کار می کرد و در این بین با فکری و ساپینتو هم مشکل داشت. البته در زمان هدایت فرهاد مجیدی به دلیل سربازی مجبور به ترک استقلال شد و به همین دلیل مشخص نیست در صورت ماندن در این تیم به همین سناریو ادامه دهد یا خیر، زیرا در همان فصل مشابهی پیدا کرد. لبه با مازیار زارع در ملوان .

دیدگاهتان را بنویسید