وقتی ستاره پرسپولیس برای برد آب و آتش انداخت

وقتی ستاره پرسپولیس برای برد آب و آتش انداخت

دیدار این هفته لیگ پرتغال درگیری احتمالی دو مهاجم و دو دروازه بان ایرانی بود. پیام نیازمند در اولین دیدار در دیدار پورتومیننسه و پورتو به میدان نرفت تا درخشش طارمی قربانی دیگری داشته باشد. اما در بازی دوم که در ساعات پایانی روز گذشته برگزار شد، حضور ده دقیقه ای علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس منجر به لیز خوردن تور دیدار ماریتیمو و بوآویستا از دستان بیرانوند شد در حالی که او نشان داد. مقاومت خوب در برابر حملات حریف تا دقیقه 90.

بیرو در برنامه فوتبال برتر گفته بود که می خواهد به علیپور پیش پرداخت بدهد تا به نوعی او را از بحران خارج کند، اما هم تیمی سابقش که به نظر می رسد باحال ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال خود باشد، برگشت. و در نهایت با سه حرکت مختلف در دقیقه 90 + 5 پایه‌گذار گل تساوی تیمش شد.

بازی تا دقیقه 80 با نتیجه یک بر صفر ادامه داشت که تابلوی تعویض از کنار زمین بلند شد و علیپور با پیراهن سبز و قرمز مارسیمو با همان ظاهر و قیافه و ریش وارد زمین شد و بلافاصله در بالای حمله تیمش. او که به نظر می رسید برای گلزنی عجله داشت در حرکت تیمی با بیرانوند به سرعت وارد موقعیت تک به تک شد و در حین پاس دادن توپ به او روی زمین افتاد. در نگاه اول به نظر می رسید بیرانوند علیپور را زده اما داور او را نشناخت. با این حال گزارشگر بازی در بررسی یک کادنس آهسته معتقد است که این یک پنالتی واضح برای مارسیتیمو است.

بیرانوندی که دستانش را بلند کرد و گفت علیپور را ندیده است.

علیپور در زمان کوتاه باقیمانده تسلیم نشد و بار دیگر در موقعیت نهایی قرار گرفت اما مرکز بسیار تیز بود. در نهایت حرکت او در دقیقه 90 که مانع از بیرون آمدن توپ با سر شد، مارتیمو را به گل رساند و او در توپ برگشتی انریکه روبرتو، هم تیمی علیپور که دو دقیقه در زمین حضور داشت تا دو هفته شیرین را سپری کند، گلزنی کرد. علیپور. مهاجم ایرانی پس از تاثیرگذاری بر روی گل دوم تیمش در هفته گذشته، تلاش زیادی برای درخشش در تیمش در این هفته انجام داد و با دوندگی بی امان خود اجازه نداد ماریتیمو به تیم بیرونی ببازد.

البته بیرانوند نیز در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت و با دو سیو و دو خروج موفق امتیاز 6.9 را روی Sofa Score به ثمر رساند اما در نهایت نتوانست ماریتیمو را از زدن گلی که کاملاً هجومی بود باز دارد و توپ را به سمت زمین پرتاب کرد. درب او چپ و راست او باخت برد را تنها به عملکرد بیرانوند نسبت داد.

علی علیپور این روزها روی نیمکت ماریتیمو کامرون مهاجم شده و از آنجایی که این تیم تنها با یک گلزن بازی می کند، علی باید برای ریکاوری تلاش زیادی کند. چیزی که علیپور را در هفته های اخیر بازیکنی بسیار جنگنده و آماده برای بازی به عنوان ذخیره کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید