وقتی نظارت بر بازار کارمندان مشکلات را کاهش می دهد / مردم از کاهش صف های طولانی گاز خوشحال هستند


ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808535

تاخیر در صف های طولانی گاز در حالی که هر سال فاجعه تکراری مردم صبور در کلانشهر زاهدان مرور می شد، نظارت میدانی کارکنان بازار جادوی تاخیر در صف های طولانی را شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ طلسم تاخیر در صف های گاز با نظارت میدانی مسئولان شکسته شد و باعث ابراز رضایت شهروندان شد.

شهروندانی که تا چند ماه پیش طبق روال هر سال مجبور بودند ساعت ها در صف های طولانی منتظر خودروهای بنزینی بمانند و در گرمای طاقت فرسای تابستان و یا در سرمای گرم زمستان ایوب برای خوش شانسی منتظر بمانند و سپس ساعت دستور آنها بود که وقت بگذارند.

رصدهای میدانی اکنون به حل این معضل همیشگی در کلانشهر زاهدان امیدوار شده است و مردم از این موضوع خرسند هستند. اگرچه یکی از دلایل اصلی کاهش صف های طولانی گاز است. اعتقاد بر این است که گاز شهری وجود دارد.

پایش زمین و افزایش جایگاه های عرضه گاز راهکاری برای کاهش صف های طولانی

با این تفاسیر ضمن خدمت به مردم و تلاش برای تامین آسایش و امنیت آنان، موفقیت بزرگی برای همه کارگزاران نظام است که ابوز مهدی نهایی فرماندار زاهدان با اشاره به نظارت و کنترل توزیع گاز مایع در این شهر به طور مداوم در حال پیشرفت است. وی گفت: نظارت ها باعث شده امسال نیز مانند گذشته شاهد صف های طولانی برای دریافت گاز در شهر نباشیم.

وی تصریح کرد: در 30 نقطه از شهر محل فروش سیلندر گاز مایع وجود دارد که در آنها کپسول توزیع می شود و در سال گذشته تعداد نقاط فروش و تحویل سیلندر گاز 11 مورد بوده است.

این مسئول یکی از دلایل صف های طولانی گاز را عدم استقبال شهروندان از گاز شهری عنوان کرد و خط لوله گاز منازل را اجرا نکردند که در صورت داشتن گاز شهری در منازل مشکل صف های طولانی حل می شود. .

فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه برای توزیع گاز مشترک باید به نقطه مطلوب برسیم، افزود: شرکت های توزیع خصوصی هستند و ظرفیت لجستیکی آنها باید ارتقا یابد که برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

نخعی در مطلب فوق توضیح داد: سال گذشته با همکاری و مشارکت صندوق کارآفرینی امید، کمیته امداد و شرکت پرس گاز ایران، با خرید یک دستگاه کامیون با سیلندر گاز مایع و ارائه آن به مشتریان جهت توزیع در حضور شهروندان موافقت شد. استقبال نشد، اما امسال در تلاش هستیم تا دوباره این طرح مهم را محقق و محقق کنیم.

گفتنی است، آمار روزانه گازرسانی به گاز پرسی، گاز مکران، گاز اتان و الیاس گاز در دستور کار قرار گرفته و بازدیدها توسط چهار تیم جایگاه عرضه فرآورده های نفتی، سکوهای سوخت رسانی، بطری ها رصد و انجام می شود. و آژانس های ثابت


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید