ولایت مداری هویت و نماد فرهنگی ملت ماست

ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801415

فرمانده کل سپاه گفت: هر ملتی یک هویت و یک آدرس دارد و هویت و هویت فرهنگی هر ملتی در جهان نشان دهنده هویت همان ملت است. آنچه امروز معرف هویت ملت قهرمان ایران در جهان است مایه بصیرت و غیرت دینی مردم و رهبری حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام با حضور امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده ناوگان سپاه، جمعی از سربازان و فرماندهان و افسران نمونه ناوگان سپاه در تنگه هرمز بر روی عرشه اقیانوس برگزار شد. لاینر.سردار شهید حاج عبدالله رودکی.

در این مراسم سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره 244 جانباز، 41 جانباز و 36 آزاده نیروی دریایی سپاه گفت: هر ملتی دارای هویت و نشانی و همچنین هویت و هویت فرهنگی است. هر ملتی، جهان نماینده و نماینده است. «هویت همان ملت است؛ آنچه امروز هویت ملت قهرمان ایران را به جهانیان معرفی می کند، مایه بصیرت و غیرت دینی مردم و راهنمایی های خردمندانه و معقول مردم است. رهبر معظم انقلاب اسلامی که شهدای ما ایران اسلامی را چنان با عزت به جهانیان تقدیم کرده اند که امروز جهان ما را ملتی استوار، مقاوم در برابر استکبار، روحیه غیرت، مردانگی و نافرمانی ظالمان می شناسند.

وی با بیان اینکه هر ایرانی در جهان به عزت ایرانی خود سربلند و سرافراز و افتخار می کند، گفت: این مقام پرافتخار مرهون رشادت ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و امام شهدا (رضوان الله تعالی علیه) است و ما باید برای همیشه قدردان آنها بود و یادشان را برای همیشه زنده نگه داشت.

دریادار تنگسیری یادآور شد: شهدا مایه افتخار ایران اسلامی شده اند. ما به عنوان بازماندگان کاروان شهدا باید بسیار مراقب باشیم و همینطور عمل کنیم و راه امام و شهدا را طی کنیم و از هر یک از ما که سرباز این انقلاب هستیم انتظار می رود که به عنوان یک شهید خوب عمل کنیم. تا به جایگاه خود برسیم

وی افزود: همه وظیفه دارند که درست عمل کنند تا نظام اسلامی رونق پیدا کند و رشد کند چرا که این کشور حرم است و حرمت حرم بر عهده حرم هاست و همه ما مسئولیم و شما جوان. افرادی که لباس نظامی این نظام را بر تن دارند.» و ما حریم جمهوری اسلامی هستیم و باید درست عمل کنیم.

سردار تنگسیری گفت: یکی از بزرگترین ممتازهای انقلاب شکوهمند اسلامی این است که مقام افتخاری «سرباز» در نظام مقدس جمهوری اسلامی آنقدر ارزشمند و والاست که سردار دلا سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی موفق به کسب بهترین عنوان شد. از عنوانی که به آن علاقه داشت، عنوان سرباز بود و احتمالاً این لقب را روی قبر مطهرش دیده اید. «سرباز قاسم سلیمانی».

فرمانده کل سپاه گفت: سربازان و جوانان عزیز، بر اساس غیرت دینی جوان سرافراز امام حسین (ع)، حضرت علی اکبر (ع)، ولایت، مؤمن، شجاع، کارآمد، مؤثر، اهل علم و اقدام انقلابی».

دریادار تنگسیری با اشاره به درخواست حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از جوانان که فرمودند: تهذیب، آموزش، ورزش. ایمان و اعتقادات دینی و مانعی بزرگ در برابر مکرها و وسوسه های شیطانی، آموزش و پرورش علم موجب رشد علمی، تولید و پیشرفت کشور می شود، ورزش نیز موجب سلامت جسم و بدن می شود که لازمه کار و تلاش جهادی و حرکت رو به رشد است. و نشاط اجتماعی

فرمانده ناوگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اصل احترام به والدین جوان و سالمندان گفت: همه باید در اقامه نماز اول وقت و تقویت روحیه ایمان و توکل به خدا و پیروی از مقام شامخ مقام معظم رهبری تلاش کنیم. حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) هر وظیفه ای که داریم، به عنوان یک «شهید سلیمانی» درست و خالصانه عمل کنیم و سرباز خوبی برای نظام اسلامی باشیم.

در پایان این همایش هدایایی نفیسی به برترین ملوانان (سربازان) و نمونه هایی در رشته ها و مهارت های مختلف اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید