وویویچ و سیاوشی ستاره های تیم ملی ایران هستند

ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: 1301/10/24
کد خبر: 1922630

سایت فدراسیون بین المللی هندبال در گزارشی به عملکرد تیم ملی هندبال ایران مقابل شیلی پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایت فدراسیون بین المللی هندبال (IHF) در گزارش خود از دیدار تیم های ملی ایران و شیلی در جام جهانی آورده است: ایران که رقابت های جام جهانی را با پیروزی مقابل شیلی آغاز کرد، امیدوار است عملکرد قابل توجهی داشته باشد. در بازی مقابل مونته نگرو. در عین حال، دیدار اسپانیا و شیلی نیز بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی ایران در دیدار مقابل مونته نگرو در کانون توجهات قرار خواهد گرفت که این بازیکن سابق تیم ملی مونته نگرو قرار است به مصاف تیم ملی کشورش برود.

ایران به عنوان نماینده آسیا در بیست و هشتمین دوره جام جهانی تاریخ ساز شد و در اولین دیدار خود با نتیجه 25 بر 24 مقابل شیلی پیروز شد. این اولین برد ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها بود که به آنها (تیم ملی ایران) شانس خوبی برای صعود به دور اصلی مسابقات داد.

“از ابتدا مسابقه بسیار سختی بود. وسلین ویوویچ پس از بازی شیلی گفت: من هیچ توضیحی درباره نحوه شکست دادن شیلی ندارم، اما دروازه بان ما باورنکردنی بود.

محمد سیاووشی نقش مهمی در برد ایران مقابل شیلی داشت و 43 درصد سیو را ثبت کرد و 17 توپ را مهار کرد. اگر او مقابل مونته نگرو عملکردی مشابه داشته باشد، تیم آسیایی ایران روز شنبه این شانس را خواهد داشت که از رقبای اروپایی خود امتیاز بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید