وکلای بسیج به 100 زندانی در لرستان مشاوره دادند

ساعت: 17:06
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790381

جعفری گفت: وکلای بسیج در سال جاری به 100 زندانی در استان لرستان خدمات مشاوره ای ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیروز جعفری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: یکی از خدمات بسیج مشاوره به زندانیان اجباری و خانواده های آنان است که از ابتدای سال جاری تاکنون 100 خدمت دریافت کرده اند.

وی افزود: گروه های جهادی در هر یک از شهرستان های استان برای مشاوره و کمک به آزادی مجرمان اجباری که برای خدمات رسانی و در برخی موارد وکالت رایگان برای برخی از زندانیان دارای امکانات مالی اقدام می کنند، تشکیل شده است. دور شدن

رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان گفت: کانون وکلای دادگستری با همکاری ستاد دیه و خیرین از سال گذشته 234 زندانی را آزاد کردند که 102 نفر در سال جاری آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

جعفری گفت: میزان بدهی این تعداد زندانی 12 میلیارد تومان است که بخشی از سوی خیرین و بخشی نیز با گذشت شاکی تامین و منجر به آزادی زندانیان شد.

وی با اشاره به پویش نذری رهایی گفت: این پویش در استان از هفته بسیج آغاز شده و تا دهه فجر ادامه دارد. هدف از این پویش کمک به زندانیان نیازمند (جرایم غیرعمد و محکومیت های مالی) می باشد.

رئیس بسیج حقوق دانان استان لرستان از ایجاد مجمع خیریه بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با همکاری خیران، قضات و وکلا این انجمن را ایجاد کنیم تا شرایط بیشتری برای کمک به آزادی زندانیان فراهم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید