ویدیوی «آخرین دست خط» فاش شد.

ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780717

مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد جدیدترین نماهنگ را در آستانه یوم الله سیزدهم آبان ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سیزدهم آبان ریشه در مبارزه و قیام دانشجویان فداکار و هوشیار علیه شاه و یارانش داشت. استکبار جهانی در این روز نماهنگ آخرین سرود خطی با موضوع روحیه سلحشوری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و نقش رزمندگان دانش آموز این استان در پاسداشت مقدس توسط گروه سرود فاطر تولید شد. ظرفیت هنری استان

وی گفت: تولید این اثر در استان خوزستان و منطقه عشایری کهگیلویه و بویراحمد در مدت یک ماه ضبط و توسط گروه استانی منتخب سرود فاطر متشکل از بهترین سرود استانی اجرا شد.

احمد توسلی نیا با اشاره به اینکه هم افزایی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و هنری می تواند مایه دلگرمی هنرمندان باشد و به تولیدات شکوهمندی برابر انقلاب اسلامی منجر شود، افزود: فتوحات سپاه فتح، کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و شهدا و بویرا – کمیته خادمان شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد معاونت های فرهنگی هنری بویراحمد و چرام دهدشت و عشایری تهیه و تولید شد.

این کارگردان گفت: مطابق با رسالتی که بر عهده خود است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و هدف آن فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی و گسترش هنر مبتنی بر معارف اسلامی است. متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی، «از هنر در تبیین و ترویج مبانی و ارزش‌ها و فضایل اخلاقی اسلامی»، «تبیین و معرفی ابعاد مختلف و ویژگی‌های ذاتی و فنی هنر و ادبیات انقلاب اسلامی»، «حفاظت از آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی با شناخت علمی و دقیق جریان‌های هنری مخالف» از طریق اندیشه اسلامی و کشف راه‌های اصولی تقابل فرهنگی با آن‌ها، «ایجاد زمینه‌ای برای رشد استعدادها و خلاقیت‌های هنری و ادبی» شناسايي، تربيت، تقويت و معرفي هنرمندان برجسته مسلمان، ايجاد جريانات پيشرو هنري مبتني بر توليد «و» هنري. o و الگوسازی ادبی «به معنای مطلق کلمه که برگرفته از رسالت این مرکز است، باید فعالیت هایی را انجام دهند که در فضایی آکنده از سلیقه و تنوع جامعه امروزی بتواند به الگوهای مؤثر و در عین حال مترقی تبدیل شود.

توسلی نیا افزود: یکی از خانه های مهم این مرکز، خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج است که سعی شده نیروهای دست اندرکار در تهیه و ایجاد سیاست ها و برنامه های مناسب برای اشاعه هنر اسلامی شناسایی و استفاده شود. «جوانان برای شکوفایی استعدادها، تولید و نمونه های هنری و ادبی، ایجاد زمینه های مختلف فرهنگی و هنری به نفع هنرمندان و برگزاری سومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی آوای چکاوک در بهمن ماه سال جاری، به طوری که نوازندگان موسیقی می توانند در این زمینه فعالیت کنند. این تلاش را هدفمند انجام دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید