ویژه برنامه شبکه رادیویی ورزش به مناسبت سالروز آزادسازی هرمشهر


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840802

برنامه پلاس اسپورت رادیو ورزش به مناسبت چهلمین سالگرد آزادسازی هرمشهر به پیوند ورزش و بزرگداشت این روز می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مردم ایران در چهار دهه گذشته با وجود همه کمبودها و مشکلات همیشه روزهای خوب را به یاد داشته اند. روزهایی که هرگز از دفتر خاطراتمان پاک نمی شوند. سوم از هورداد یکی از آن روزهای ماندگار تاریخ پس از انقلاب اسلامی است و در قلب ملت ایران نقش بسته است.

سومین از هورداد سالروز آزادسازی هرمشهر قهرمان عملیات غرور آفرین بیت المقدس و روز مقاومت و ایثار و پیروزی است.

فتح خرمشهر تنها پیروزی در نبرد نبود. در واقع، آزادسازی خرمشهر یکی از آن رویدادهای خاص و فتح الفتوح به معنای واقعی کلمه و یکی از نقاط عطف تاریخ جنگ هشت ساله عراق بود. در مقام مقایسه شاید بتوان تنها فتح جزیره فاو در عملیات والفجر 8 توسط غیورمردان ایران اسلامی را با آن یکی دانست.

شبکه رادیویی ورزش همزمان با چهلمین سالروز آزادسازی هرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در پلاس اسپورت به موضوع رابطه ورزش و آزادسازی هرمشهر می پردازد.

مهمانان مختلف تلفنی به خط برنامه می آیند. مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران و محمود اصل محمدی رئیس اداره ورزش وجوانان هرمشهر از جمله مهمانان برنامه فردا هستند که به بحث و تبادل نظر در این برنامه خواهند پرداخت.

همچنین گزارشی از امید به اوقات فراغت و هوتن خداترس از دیگر قسمت های این برنامه است.

«به علاوه ورزش» کاری از گروه علوم ورزشی رادیو ورزش به تهیه کنندگی عبادالله رضایی، گویندگی سبحان اکرامی و هماهنگی بهنام روانپاک فردا 3 خرداد ماه ساعت 12 به مدت 60 دقیقه از موج اف ام 92 مگاهرتز پخش می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید