ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در ایستگاه های مترو


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902050

همزمان با هفته وحدت، ویژه برنامه های فرهنگی با هدف گسترش و افزایش شناخت شهروندان از الگوهای دینی به ویژه سیره و سنت پیامبر در ایستگاه های مترو تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به ارتباطات و مدیریت امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نقش پیامبر رحمت را در ایجاد وحدت و تقریب برشمرد. امت اسلامی گفت: در ایستگاه های منتخب مترو تهران به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) برنامه هایی اجرا می شود.

وی ادامه داد: اجرای سرود گروه دستان گویا در ایستگاه امام خمینی (ره) و اجرای گروه سرود دانش آموزی امام خمینی (ره)، میدان حضرت ولیعصر (ع)، تئاتر شهر، شادمان، میدان آزادی، ارم سبز، ایستگاه دروازه. دولت، شهید بهشتی، فدک، امام حسین (ع) و جهاد از جمله برنامه هایی است که به همین مناسبت از 26 تا 30 مهرماه از ساعت 16 تا 18 برگزار می شود.

محمدنقیب برپایی نمایشگاه عکس با موضوع هفته وحدت با حضور مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ایوان اینتجار را از دیگر ویژه برنامه های مترو تهران عنوان کرد و افزود: در این هفته نمایشگاه عکس با عنوان «حبل الله» برپا می شود. در ایستگاه های تهران پارس، شادمان و پیروزی و همچنین نمایشگاه «تصویر با عنوان پیامبر مهربانی» در ایستگاه های ردیف هفتم امام خمینی (ره) و شهدا در معرض دید مسافران شهر زیرزمینی قرار می گیرد. .

دیدگاهتان را بنویسید