ویژه برنامه گل محمدی برای شکست استقلال

به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس، اعضای این تیم اردوی 72 ساعته خود را از صبح فردا در هتل آزادی برای دیدار دوستانه مقابل سپاهان آغاز خواهند کرد. شاگردان یحیی گل محمدی در سه روز جمعه هفته جاری، شنبه و یکشنبه هفته آینده علاوه بر تمرینات روزانه در جلسات فنی باشگاه شرکت خواهند کرد تا برای دیدار دوستانه حساس و مهم مقابل سپاهان آماده شوند.

همچنین از سوی باشگاه پرسپولیس گزارش شده است که با وجود حساسیت بالای سه امتیازی این دربی که از نظر کادر فنی خاص است، اعضای این تیم اردوی شبانه روزی دیگری برای دیدار با استقلال خواهند داشت. بازیکنان پرسپولیس به این ترتیب دومین اردوی شبانه روزی خود را برای دربی مقابل استقلال از یکشنبه 6 آذرماه آغاز می کنند و 48 ساعت قبل از دیدار با حریف هفته دوازدهم زیر نظر کادر فنی حضور خواهند داشت. مراقب هفته دوازدهم باشید. لیگ برتر آنها

لازم به ذکر است؛ دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر بین تیم های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه 8 آذرماه ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. حساسیت این دیدار به این دلیل است که تیم های پرسپولیس با 24 امتیاز و استقلال با 22 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار گرفتند و برنده این دیدار پس از پایان مسابقات شرایط بهتری در جدول خواهد داشت. شهرآورد.

دیدگاهتان را بنویسید