پارک بانوان ارومیه; ظرفیت فرهنگی فراموش شده

ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783141

پارک بانوان ارومیه که می توانست ظرفیت خوبی برای بانوان باشد متاسفانه در سایه برخی تصمیمات اشتباه در تعیین زمان پارک باعث نارضایتی بانوان شهر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ؛ تنها یک پارک بانوان در شهر ارومیه وجود دارد که متأسفانه زیر سایه بی مسئولیتی قرار گرفته و متأسفانه از آن استفاده حداکثری نشده است و تعداد زیادی از بانوان. اعتراض می کنند.

پارک بانوان که می تواند ظرفیت خوبی برای بانوان باشد متاسفانه به دلیل برخی تصمیمات اشتباه در تعیین ساعت پارک، جامعه بانوان ناراضی است و بانوان در پیام های مختلف می گویند از زمان تعطیلی آن گلایه دارند.

برای اینکه بانوان از این ظرفیت حداکثر استفاده را ببرند، مسئولان باید به فکر ارتقای این مکان ها باشند که در کمال تعجب باید توجه داشت که در طول این سال ها برنامه خاصی برای این امر نداشته اند و از تغییر زمان در این زمان خودداری کرده اند. محل. بستن این مکان در یک زمان خاص کافی است.

طی این سال‌ها نه تنها هیچ تغییر دیگری در تأسیسات پارک نرگس ارومیه ایجاد نشده و مسئولان نیز تمایلی به اصلاح آن ندارند، بلکه تأسیسات موجود تخریب یا بازسازی شده‌اند.

از این رو اکنون برخی از امکانات ورزشی مانند ترامپولین و کافه در این پارک جمع آوری شده است و دوچرخه های بانوان در زیر آفتاب و باران در حال نابودی است و برای استفاده بانوان در دسترس نیست.

یعنی در حالی که برای افزایش امکانات در این پارک حتی می توان برای تعدادی از بانوان درآمدزایی کرد، اما متاسفانه از خلاء اصلی در مسیر مدیریت تنها پارک بانوان ارومیه استفاده نمی شود.

* جعفرنژاد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید