پارک خودروهای سنگین در سطح شهر خلاف قانون است/ احداث پارکینگ جدید برای خودروهای سنگین در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782293

پیمان محقق گفت: هر کامیونی که وارد شهرکرد می شود یعنی به این تابلو توجه نمی کند و تخلف شده است بنابراین در صورت مشاهده کامیونی در محل خود می توانند با پلیس تماس بگیرند تا قانون متخلف را اعمال کند. راننده و او را به پارکینگ راهنمایی کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان محقق، مدیر اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: تابلوهای تردد کامیون در مبادی ورودی شهر نصب شده است.

وی افزود: هر کامیونی که وارد شهرکرد می شود، یعنی به این تابلو توجه نکرده و تخلف کرده است، بنابراین در صورت مشاهده کامیونی در محل خود، می توانند با پلیس تماس بگیرند تا متخلف را اعمال کنند و او را تحویل بگیرند. به پارکینگ. «وسایل نقلیه سنگین را برانید.

مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد ادامه داد: پارکینگ تجهیزات سنگین در کنار فرودگاه شهرکرد احداث شده است.
این محقق گفت: بر اساس قانون و از نظر محیط زیست پارکینگ خودروهای سنگین باید خارج از محدوده شهر باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری شهرکرد نسبت به احداث پارکینگ برای سایر خودروهای سنگین در این شهر اقدام کرده و محل این پارکینگ نیز مشخص شده است اما هنوز مالکیت زمین به شهرداری واگذار نشده است.

مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: در حال رایزنی برای تملک این زمین هستیم. در صورت انجام مراحل قانونی اولیه، این پارکینگ در حوالی چهارراه میدان ترحبار احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید