پاری سن ژرمن، رئیس جمهور قطر مقابل رئال مادرید

پاری سن ژرمن، رئیس جمهور قطر مقابل رئال مادرید

ناصر الخلیفه، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در مصاحبه با مارکا گفت مطمئن است امباپه می ماند و به همین دلیل پیشنهاد بزرگ رئال مادرید برای این بازیکن را رد کرد.

پاری سن ژرمن تغییرات زیادی داشته است، از جمله تمدید قرارداد امباپه، برکناری لئوناردو و انتصاب لوئیز کامپوس. این باشگاه به دنبال مربی جدیدی برای جایگزینی مائوریسیو پوچتینو و شروع یک پروژه جدید است.

گفته می شود زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید جدی ترین گزینه این باشگاه است و کریستوف گالتیه دومین برنامه پاریسی ها است. ناصر الخلیفی در گفت و گو با مارکا اما تماس با زیدان را تکذیب کرد و به طور مفصل درباره پروژه جدید این باشگاه صحبت کرد. در مورد سرمربی، الخلیفی هنوز جدایی مائوریسیو پوچتینو را تایید نکرده و احتمال زین الدین زیدان را رد کرده است. او به مارکا گفت: “فقط می خواهم روشن کنم که من زیدان را به عنوان یک بازیکن دوست دارم و او را به عنوان مربی دوست دارم، اما ما هرگز مستقیم یا غیرمستقیم با او صحبت نکرده ایم.”

پیاتزی در واکنش به اظهارات فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مبنی بر اینکه امباپه 10 روز قبل از تمدید تصمیم خود را تغییر داد و در تیم پولی باقی ماند، گفت: تابستان گذشته پیشنهاد 180 میلیون یورویی رئال مادرید را رد کردم. من این کار را کردم زیرا او می دانست که کیلیان می خواهد در پاری سن ژرمن بماند. من او را خوب می شناسم، می دانم که او و خانواده اش چه می خواهند و تحت تأثیر پول نیستند. او این را انتخاب کرد چون شهر اوست، باشگاه و کشورش را دوست دارد و به پروژه ورزشی ما اعتقاد دارد. او فقط به بازی و پیروزی فکر می کند.

آل خلیفه همچنین درباره شکایت رئیس لالیگا از قانون بازی جوانمردانه مالی گفت: ما آنچه را که می خواهیم انجام می دهیم زیرا می دانیم که می توانیم آن را انجام دهیم. این سبک ما نیست که در مورد لیگ ها، باشگاه ها یا فدراسیون های دیگر صحبت کنیم. ما نه آموزش می دهیم و نه اجازه می دهیم کسی به ما یاد بدهد. – هر سال همینطور است.

آل خلیفه همچنین درباره طرح جنجالی سوپرلیگ اروپا که سال گذشته شکست خورد و یکی از حریفان آن بود، گفت: سوپرلیگ مرده است و باید روی فوتبال و توسعه آن و بهبود و برنامه ریزی کار کنیم. آن آسیب فوتبال “باید تسلیم شد.”

دیدگاهتان را بنویسید