پاسخ استقلال به رفتار این پرسپولیسی ها

پاسخ استقلال به رفتار این پرسپولیسی ها

زرندی پس از پیروزی مقابل پیکان تهران، پیش از آغاز نشست خبری سرمربی این تیم گفت: واقعا جای تاسف است و باید افسوس بخوریم که به جای سرمایه گذاری در بخش فنی، به یک سمت می رویم. قبل از این مسابقه دیدیم که دستیار دوم، دستیار سوم و حتی مربی بدنساز به سرمربی استقلال حمله کردند اما در این دیدار متاسفانه دیدیم که سرمربی پیکان به سرمربی تیم حمله کرد. استقلالی ها و بدترین و رکیک ترین حرف ها را به سرمربی استقلال زد.

وی افزود: ما برای کادر فنی پیکان احترام زیادی قائل هستیم اما نکته قابل توجه این است که همه تیم های مقابل استقلال در این مدت انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی یاد گرفتند. من تعجب می کنم که چرا در کلاس های مربیگری بین المللی شرکت نمی کنند در حالی که زبان خارجی برای مربیان ایرانی مهم است؟ روی ماتا، دستیار ساپینتو در حال صحبت با نیمکت و بازیکنان استقلال بود که دیدم یکی از مربیان پیکان به سمت ناظر بازی آمد و به او گفت ماتا فحش می دهد. از کجا می دانید مربی پرتغالی ما به بازیکنان ما چه می گوید؟ در این مدت همه آنها پرتغالی و اسپانیایی را یاد گرفتند.

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال ادامه داد: این روش منسوخ شده و به قول من روشی ناپاک است. همه چیز فردی است و بسیار غم انگیز است. ما تمام فیلم های توهین سرمربی پیکان به ساپینتو را داریم و به کمیته اخلاق اتحادیه فوتبال انگلیس شکایت خواهیم کرد. در مسابقات گذشته گفته بودیم که هر اتفاقی بیفتد و در مورد آن صحبت کنیم، مستندات داریم اما تیم های حریف همچنان از روش تصادفی و انفرادی استفاده می کنند. فقط یک جمله یاد گرفته اند و آن این است که آقا فحش می دهد.

زرندی در پایان گفت: حتما از حسینی فقط به خاطر حرف و رفتار زشتش با سرمربی استقلال شکایت خواهیم کرد. باز هم می گویم ماتا فقط با نیمکت و بازیکنان استقلال صحبت می کرد و فیلم ها کاملا موجود است. برخلاف برخی تیم ها که موضع تحقیر آمیز دارند و از اشتباهات داوری سود زیادی می برند و همیشه ناراضی هستند، استقلال در اشتباهات داوری پیشتاز است. استقلال قطعا تا امروز صدرنشین لیگ بود. اگر اشتباهات داوری وجود نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید