پاسخ تند به صحبت های جنجالی مصطفوی

پاسخ تند به صحبت های جنجالی مصطفوی

احسان اصولی در واکنش به اظهارات داریوش مصطفوی، یکی از اعضای کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای در تلویزیون گفت: این فرد اظهارات و اتهاماتی را علیه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح کرده که بی اساس است و تمامی این اتهامات تکذیب می شود. او مدعی است که فیلمی با اعضای هیئت مدیره وجود دارد که اگر چنین باشد در اختیار رسانه ها و مردم قرار می گیرد و من به عنوان سخنگوی و عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال می گویم این گونه ادعاها اصلا صحت ندارد.

وی افزود: کسانی که ضربات و لطمات زیادی به فوتبال ما وارد کردند، زمانی که مسئول و فعال بودند و خشت اول در زمان این دوستان ریخته شد یا اخیرا که منجر به حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شد. آسیا و حتی این منجر به تعلیق کار کمیسیون نشریات حرفه ای فدراسیون فوتبال شد. با این حرف های بی اساس می خواهد پیش برود اما اقدامش بی پاسخ نمی ماند. فدراسیون یک نهاد حرفه ای است که به این موضوع رسیدگی می کند. اگر سندی دارد باید به مردم و رسانه ها و مراجع ذیصلاح ارائه کند. من خودم در تمام این مراحلی که پیش آمد در فدراسیون فوتبال حضور داشتم و چنین چیزی را ندیده ام و نشنیده ام.

اصولی گفت: رسانه ها از این بحث ها استقبال کردند که رویکردی دوستانه و مسالمت آمیز ندارد و ما را همراهی نمی کند، نتیجه این صحبت ها فقط ضربه ای به فوتبال است. اینها دشمنان ما هستند. رسانه هایی که این چیزها را برمی گردانند و توجه را به این نکته جلب می کنند که در این سال ها با مردم و فوتبال ما دشمنی کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید