پاسخ تند کی روش به کلینزمن

کارلوس کی روش در واکنش به سخنان کلینزمن مبنی بر اینکه ماهیت فوتبال ملی ایران سختگیرانه و قابل ایراد است، اعتراض کلیسمن را در حال تبادل پرچم با احمدرضا عابدزاده در ابتدای بازی ایران و آلمان در جام جهانی 1998 فرانسه منتشر کرد. .. و او را تند توصیف کرده بود و با همان لحن مفرد از او انتقاد کرده بود که بدون شناخت شخصیتش از او سؤال می کرد.

متن کی روش با این جمله آغاز می شود:
“یورگن عزیز، تو ابتکار عمل کردی و من را کارلوس صدا زدی و فکر می کنم اشکالی ندارد که تو را یورگن صدا بزنم…

حتی بدون اینکه من را بشناسید، شخصیت من را با غرور همیشگی خود قضاوت کردید.

مهم نیست چقدر به عملکرد شما در زمین فوتبال احترام می گذارم. این سخنان شما مایه شرمندگی فرهنگ ایران، تیم ملی ایران و بازیکنان من است. هیچکس نمی تواند وحدت ما را متزلزل کند زیرا این مسائل در سطح ما نیست.

اما حتی با این حرف‌ها از شما دعوت می‌کنیم که به عنوان مهمان در اردوی تیم ملی شرکت کنید و با بازیکنان ایرانی تعامل داشته باشید و از آنها درباره کشورشان، مردم ایران، شعر، هنر، ریاضیات، جبر و هزاران سال یاد بگیرید. تمدن ایرانی. و همچنین از بازیکنانمان بشنویم که چقدر فوتبال را دوست دارند و به آن احترام می گذارند.

گروه مطالعات فنی فیفا متشکل از پاسکال زوبر بولر، فرید موندراگون، یورگن کلینزمن، آرسن ونگر، چا دی ری، ساندی اولیس و آلبرتو زاکرونی است.
کی روش در این پست پرشور نتیجه گیری می کند: ما درک می کنیم که شما به عنوان یک آلمانی-آمریکایی حمایت خود را از ما پس گرفته اید. مشکلی نیست

و علیرغم اظهارنظرهای توهین آمیز شما در بی بی سی مبنی بر اینکه تلاش کردید تلاش، فداکاری و مهارت های ما را زیر سوال ببرید، به شما قول می دهیم که همیشه از حضور شما در شرکت خود بدون قضاوت در مورد فرهنگ، ریشه و تاریخ شما استقبال خواهیم کرد.

در عین حال، همه چشمان ما به این نقطه است تا از تصمیم فیفا در مورد پست سازمانی شما به عنوان عضوی از کمیته فنی جام جهانی 2022 قطر مطلع شویم. بازدید از کمپ ما
کارلوس

کی روش احتمالاً از تصویر یورگن کلینزمن در بازی مقابل ایران در جام جهانی 1998 استفاده کرده است، چرا که فوتبالدوستان ایرانی خاطره خوبی از شادی گل دوم مهاجم سابق آلمان پس از زدن گل دوم به ثمر رسانده و به هم ریخته اند. شبکه ایرانی.)

دیدگاهتان را بنویسید