پاسخ فرماندار شیراز به تجمع نوجوانان: برخی عناصر تجمع دستگیر شدند

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس این اتفاق ناشایست را محکوم کرد و از برخورد قانونی و سلبی نسبت به بی حجابی در استان خبر داد.

حقيقي امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شيراز، با تاكيد بر اينكه به دستور وزير كشور پادگان عفاف و حجاب يك ماهه است، كار خود را با جديت آغاز كرد و گفت: يك روز و دو روز نيست.

وی با اشاره به اینکه چنین حوادثی سومین حرم اهل بیت در شیراز نیست، گفت: بر اساس قانون گشایش حجاب جرم مشهود است و باید با آن برخورد کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با تاکید بر اینکه هیچکس در جامعه اسلامی تحمل این سوء استفاده ها و این ناهنجاری ها را ندارد، از لزوم برخورد سلبی و قاطع دستگاه های مسئول خبر داد.

در ادامه نماینده مردم شیراز و زرگان نیز گفت: دستگاه های متولی عفاف و حجاب و عضوی از این کمیسیون و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به این مسائل رسیدگی کنند. با جدیت بیشتر.

ابراهیم عزیزی با تاکید بر اینکه باید در حوزه عفاف و حجاب مطالبه گری شود، افزود: رفع مشکلات چنین طرحی نیازمند برنامه مدون و حساب شده است و دستگاه های اجرایی باید برای مقابله با آن برنامه جدی داشته باشند. قاطعانه “

تعدادی از سازمان دهندگان تجمع بازداشت شده اند

فرماندار شیراز نیز در خصوص این تخلف به فارس گفت: با بررسی ها و اقدامات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، مراسم در بلوار چمران طبق برنامه بوده و برای چند روز آینده برنامه ریزی شده است.

لطف اله شیبانی افزود: به محض اطلاع مقامات انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی نسبت به شناسایی عوامل موثر در برگزاری این مراسم اقدام کردند.

وی افزود: تاکنون تعدادی از این ماموران دستگیر و با دستور قضایی تحویل مرجع انتظامی شدند، تحقیقات ادامه دارد و تیم در همین مراسم شناسایی و برای دستگیری وی در تاریخ اساس قوه قضائیه است».

فرماندار شیراز با بیان اینکه قطعاً این حرکت ها قصدی جز زیر پا گذاشتن موازین و موازین دینی و حتی ملی ما ندارند، گفت: برخی حرکات و رفتارهای این برنامه را حتی در دوران پیش از اسلام و ایران باستان نمی شناسیم. از آنجایی که صحنه هایی در جامعه شاهد یا ردپایی از این رفتار نبوده است، بنابراین این حرکات به شدت محکوم و پیگرد قانونی خواهند داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه به نظر می رسد اقدامات طبق برنامه انجام شده است، تاکید کرد: البته قوه قضائیه و نیروی انتظامی با قوه قهریه برخورد خواهند کرد و اخبار و انگیزه کامل این افراد به اطلاع عموم خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید