پاسخ لژیونر معروف باشگاه پرسپولیس و یحیی

پاسخ لژیونر معروف باشگاه پرسپولیس و یحیی

برهمین اساس باخبر شدیم که شهاب زاهدی دوباره به لیست خرید تیم پرسپولیس بازگشته است. باشگاه پرسپولیس نیز با درخواست سرمربی لژیونر ایرانی با مهاجم لژیونر ایرانی تماس گرفت و پیشنهاد جدیدی به او ارائه کرد.

پاسخ شهاب زاهدی هم جالب بود: “لطفا دستت را بگیر و برای خرید مهاجم جدید عجله نکن، چون شاید بازیکن آزاد شوم و بتوانم به پرسپولیس بیایم.”

شهاب زاهدی در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته نیز در لیست یحیی گل محمدی قرار داشت. مهاجم ایرانی 39 بازی برای زوریا لوهانسک اوکراینی انجام داد و 12 گل و 5 پاس گل به ثمر رساند. فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور نیز در جریان بود و شهاب زاهدی 6 گل در لیگ برتر، 2 گل در جام حذفی اوکراین، 1 گل در مقدماتی لیگ اروپا و 1 گل در لیگ کنفرانس اروپا به ثمر رساند که مورد حمله قرار گرفت. روسیه.

شهاب زاهدی پس از شروع جنگ روسیه و لغو لیگ اوکراین مجبور به ترک تیم باشگاهی خود شد. در واقع فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به بازیکنان و مربیان خارجی شاغل در لیگ های روسیه و اوکراین اجازه داده است تا به صورت یک طرفه قرارداد خود را تا پایان فصل فسخ کرده و به تیم جدیدی بروند. البته این مجوز موقت و به صورت قرضی بود و حالا در صورت برگزاری لیگ اوکراین، شهاب زاهدی و سایر بازیکنانی که به کشورهای دیگر رفته اند باید برگردند و برای تیم سابق خود بازی کنند.

اوکراین نمی تواند میزبان مسابقات فوتبال باشد اما شایعاتی مبنی بر برگزاری لیگ این کشور در ترکیه شنیده می شود اما این موضوع هنوز قطعی نیست. بنابراین شهاب زاهدی امیدوار است با کمک قانون فیفا و جنگ اوکراین و روسیه آزاد شود و بتواند در پرسپولیس بازی کند.

شهاب زاهدی در سال قبل از جام جهانی قصد دارد با پوشیدن پیراهن پرسپولیس شانس خود را برای دعوت به تیم ملی افزایش دهد. یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس هم برای شهاب زاهدی جا گذاشته اند تا تکلیف لیگ اوکراین را مشخص کند.

دیدگاهتان را بنویسید