پاسخ پر سر و صدا هواداران به باشگاه استقلال!

پاسخ پر سر و صدا هواداران به باشگاه استقلال!

در هفته های اخیر بارها پیشکسوتان باشگاه های مختلف به خصوص استقلال و پرسپولیس این سوال را مطرح کردند که چرا تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه ها را ندارند اما هواداران استقلال در هفته هفدهم از بازی این تیم استقبال نکردند که این موضوع باعث شوک مسئولان باشگاه استقلال شد!

مدیران باشگاه که انتظار داشتند تمام ظرفیت در نظر گرفته شده برای تماشاگرانشان (30 درصد) توسط هواداران استقلال پر شود تا درآمد خوبی داشته باشند، از عدم استقبال استقلالی ها متعجب شدند.

برخی گرانی بلیت (یک میلیون تومان) را دلیل کمبود هواداران می دانند و عده ای هم استقلالی ها دل و جان برای رفتن به ورزشگاه را ندارند و دلیل آن بالارفتن اخیر است. قیمت ها و تورم بیش از حد

اما با توجه به برد 4 بر صفر استقلال مقابل ملوان این پیش بینی وجود دارد که شاید در دیدار خانگی بعدی این تیم این وضعیت تغییر کند چرا که حالا هواداران استقلال دوباره به تیم خود امیدوار شده اند و این تصور که شاید هواداران از نتایج ناراضی بوده اند. استقلال رفتن به ورزشگاه هم باطل است.

البته این سکوت و حضور کمتر از 10 درصدی (2000 نفر) در ورزشگاه پاسخ روشن هواداران استقلال به وضعیت تیم، قیمت بلیت، شرایط اقتصادی جامعه و مشکلاتی از این دست بود، بنابراین شاید در در هفته های آینده حداقل مدیران استقلال در این رقم تجدید نظر خواهند کرد. قیمت بلیط را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید