پاکدل: عملکرد درخشان تیم ملی هندبال مقدمه ای برای حمایت بیشتر استن

علیرضا پاکدل ، رئیس فدراسیون هندبال ، پس از کسب مقام چهارم تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی زنان آسیا ، گفت: بچه ها در این بازی تمام تلاش خود را کردند و ما حتی توانستیم بازی را ببریم ، به طوری که در اواسط نیمه اول 5 گل از حریف جلو بودیم اما به هر حال موفق نشدیم.

وی افزود: بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و برای کسب مدال برنز تلاش کردند ، اما حریف آنها قزاقستان بود که به تازگی از جام جهانی زنان بازگشته و در سالهای اخیر در سطح اول هندبال زنان آسیا به موفقیت دست یافته است. “

پاکدل با بیان اینکه امروز ما هر سه مربی تیم ملی را به دلیل بیماری کرونا روی نیمکت نداشتیم ، ادامه داد: البته اگر امروز کادر فنی روی نیمکت بود شرایط متفاوت می شد.

وی در مورد سلامت سه نفر از اعضای کادر فنی و یکی از بازیکنان تیم ملی افزود: خدا را شکر ، هادی گانه و نشمین شافیان ، مربی تیم ملی و مشاور فنی و همچنین سونا بیداد ، بازیکن تیم ملی ، خوب هستند. “در مورد وضعیت عزت … رزمگر ، باید بگویم که امروز به همراه سفیر کشورمان در اردن ، از بیمارستان بازدید کردیم تا وضعیت را جویا شویم و درمان مدیر تیم ملی زنان را زیر نظر بگیریم. من باید می گویند ، روند درمان بسیار بهتر از روزهای گذشته است و امیدوارم در یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص شود و چهار بستگان به زودی به کشور بازگردند. ناصر ، سفیر ما در اردن.

وی با اشاره به صعود تاریخی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان به مرحله نیمه نهایی و شرکت در مسابقات جهانی ، ادامه داد: تیم ملی هندبال بانوان تاکنون به صعود تاریخی به مسابقات جهانی و مقام چهارم مسابقات آسیایی دست یافته است که برای اولین بار در تاریخ هندبال زنان در کشور ما تعریف شده است و این نتیجه تلاش بازیکنان و کادر فنی است و من باید از همه این عزیزان تشکر کنم. بازیکنان تیم ملی زنان برای اولین بار در جام جهانی شرکت خواهند کرد و به محض برافراشتن پرچم کشورمان در جام جهانی ، این یک رویداد مهم است و من باید از همه کسانی که چنین رویدادی مهم را برای هندبال در کشور ما

وی گفت: “ما باید از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای کمک به تیم ملی و حمایت دلسوزانه آقای سجاجی ، وزیر ورزش و جوانان ، صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک و همکارانش تشکر کنیم. به ویژه همکاران من از ستاد اجرایی. “من می خواهم از فدراسیون ، رسانه ها و شرکت است سازه و آقای حسامی ، حامی تیم ملی بانوان و همچنین هیئت های هندبال دو استان قزوین و به ویژه خراسان رضوی که نقش مهمی ایفا کردند تشکر کنم. نقش در سازماندهی اردوهای آماده سازی تیم ملی.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به حضور موفق و عملکرد درخشان دو داور از استانهای اصفهان و قزوین متشکل از فرناز مظاهری ، عاطفه مظفری ، مرضی گفلی و مویگان حسن زاده به همراه میترا نوری ، عضو فنی مسابقات ، گفت: “این همچنین یک رویداد مهم بود.” و امیدوارم همه این رویدادها منجر به حمایت جدی تری از هندبال در کشور ما شود که ورزشی جذاب و محبوب است.

گفتنی است ، ساعتی پیش تیم ملی هندبال کشورمان پس از پذیرش شکست کم از قزاقستان در دیدار صعود به مسابقات قهرمانی هندبال بانوان آسیا ، در رده چهارم این مسابقات قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید