پایان اردوی شیرجه کمیته المپیک آسیا در مالزی


ساعت: 16:42
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892078

در این مسابقات کمپ آموزشی جوانان غواصی آسیا بر روی تخته پرش 1 متری و سکوی 3 متری برگزار شد که سام واجیر موفق شد پس از نماینده مالزی (که به عنوان میهمان در این آزمون شرکت کرده بود) مقام دوم را کسب کند. در رده بندی نهایی این اردوی تدارکاتی نماینده مالزی اول، ایران دوم و مالزی سوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غواصی و واترپلو؛ کمپ آموزشی شیرجه کمیته المپیک آسیا در تاریخ 14-21 اوت 2022 (23-30 اوت 1401) در کوالالامپور مالزی برگزار شد.

سام وجیر (شیرجه)، شهنام نظرپور (نماینده مربیان) و امید خدیقی (نماینده داوران) به عنوان نمایندگان ایران در این اردو حضور یافتند و در دوره های آن شرکت کردند.

در پایان اردوی آموزشی غواصی جوانان آسیا، آزمون سکوی 1 متری و سکوی 3 متری برگزار شد که سام واجیر موفق شد پس از نماینده مالزی (که به عنوان میهمان در این آزمون شرکت کرده بود) مقام دوم را کسب کند. در رده بندی نهایی این اردوی تدارکاتی نماینده مالزی اول، ایران دوم و مالزی سوم است.

در این اردوی آموزشی که هدف آن ارتقای سطح مربیان غواصی است، حدود 30 غواص با استعداد از کشورهای ایران، کره، قطر، چین تایپه، قزاقستان، عراق، لبنان، سریلانکا، بنگلادش، تایلند، مالزی و سنگاپور شرکت کرده اند. استعدادیابی غواصی مراحل و برگزاری دوره بین المللی داوری شیرجه زیر نظر کمیته المپیک آسیا بود.


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید