پایان اوکراین در انتظار هر کشوری است که بخواهد از خارجی ها حمایت کند


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812119

کوشکی گفت: سرنوشت اوکراین در انتظار هر کشوری است که بخواهد از بیگانگان حمایت کند، بنابراین شرایط کنونی در این کشور درسی است برای سایر ملت‌ها که از توهم حمایت از دیگران به‌ویژه کشورهای بد دست بردارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امین کوشکی استاد دانشگاه حکیم سبزواری در گفت و گو با صبح توس در خصوص وضعیت کنونی اوکراین و جنگ اظهار داشت: اوکراین که از حمایت آمریکا و غرب خشنود است، اقدامی برای تحریک همسایه خود برای آغاز جنگ انجام داده است. جنگ.”

او گفت: «اوکراین در گذشته نه چندان دور زمانی یکی از قدرت های نظامی جهان به شمار می رفت. از توهم حمایت از دیگران، به خصوص افراد بد، دست بردارید.

این کارشناس سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه غرب و آمریکا در حال حاضر با مشکلات مالی و اقتصادی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: این کشورها بر شعله های این جنگ می افزایند تا با فروش سلاح و مهمات بخشی از مشکلات خود را کاهش دهند.

کوشکی همچنین به برخی اظهارات و باورها در کشور مبنی بر اعتماد غرب در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: این جنگ نشانه خوبی بود برای اینکه این مردم بفهمند دشمن هیچ وقت در ذهن ما نبوده و اگر کوچکترین نقطه ضعفی ببینند متوجه می شوند. به ما حمله کن.”

کوشکی با تاکید بر اینکه راه اول و آخر توسعه اقتدار و مقاومت است، ادامه داد: اگر امروز 5 قدرت جهانی از یک سو و ایران از سوی دیگر درباره حقوق مذاکره می کنند، نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید