پایان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد; امروز

ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779814

ثبت نام پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امروز (جمعه 6 آبان) به پایان می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه آموزش edu.iau.ac.ir و بر اساس زمان بندی اعلام شده به صورت مجازی نسبت به ثبت نام اقدام کنند. پذیرفته شدگان کلیه مناطق دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و نحوه ارسال مدارک با سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش تماس حاصل نمایند.

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت اطلاع از شرایط ثبت نام با راهنمای ثبت نام در سامانه این مرکز به نشانی sanjesh.iau.ir تماس حاصل نمایند.

با توجه به شرایط تاج برای حفظ سلامت، متقاضیان باید از مراجعه حضوری به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری کنند. متقاضیان می توانند جهت ارسال درخواست الکترونیکی به سایت تیکت.azmoon.iau.ac.ir مراجعه و درخواست خود را به همراه مدارک لازم (CV و …) ارسال نمایند.

سامانه فوق جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواست می شود. متقاضیان باید با شماره تلفن 4743-021 و یا سامانه پرسش و پاسخ مجازی به نشانی faq.azmoon.iau.ac.ir سوالی در مورد آزمون کارشناسی ارشد داشته باشند تا کارشناسان به صورت حضوری به مرکز سنجش راهنمایی و پاسخ دهند. از پذیرش و فارغ التحصیلی اکیدا خودداری کنید.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید