پایان داستان غم انگیز با رتبه بندی معلمان

پایان داستان غم انگیز با رتبه بندی معلمان

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در یادداشتی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: ماجرا را با رتبه های غم انگیز معلمان، انتصاب کادر آموزشی و خرید خدمات و تحرکات با تور خود پایان دهید. . ساعت تلاش.”

حسن لطفی در نطق مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران امام خمینی (ره) بر اساس مقدس ترین مفاهیم یعنی آزادی، برادری و برابری شکل گرفته است. .

نماینده مردم ریازان (استان همدان) در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشوری مستقل و مقتدر. ما نمونه ای از استقلال و آزادی کشورهای اسیر هستیم.

لطفی گفت: تورم لجام گسیخته و تورم لحظه ای، فاصله طبقاتی، دستمزدهای نجومی، بروکراسی پیچیده اداری، عدم توزیع عادلانه ثروت در کشور موجب تضعیف عدالت و نگرانی مردم شده است. امروز دستگاه های اجرایی قطورتر نسبت به گذشته مسئولیت پذیر نیستند و مجلس نیز ابزار نظارتی بر این امر را ندارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان تامین اجتماعی و زیرمجموعه های آن، شهرداری ها و شرکت های تابعه پایتخت، بانک ها و شرکت های خصوصی و دولتی و شرکت های دولتی، بنیادها و زیرمجموعه هایی که بیشتر اقتصاد کشور را در اختیار دارند، پاسخگو نیستند. و آنها نیستند.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی از هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواست تا هر چه سریعتر تدابیری برای نظارت و پیشگیری از فساد اندیشیده شود.

لطفی افزود: سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه اجتماعی و صندوق های بازنشستگی و شرکت های تابعه کارگران و مستمری بگیران به نمایندگی از کارگران و مافیا فعالیت می کنند و هیچ یک از کارگران و مستمری بگیران عضو هیات مدیره صندوق نیستند. بانک ها. “و نه شرکت های تابعه آن.

وی گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکلیف کارگران و بازنشستگان را در تشکل های خود مشخص کند و دست به دامان کارگران و بازنشستگان شهرستان های ریازان و درگزین و کل کشور شود که هر روز از حجم آن ها کمتر می شود. روز

نماینده مردم رزن (استان همدان) در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: 19 هزار میلیارد تومان از محل تبصره 14 در مناطق پاکسازی شده کشور توزیع شود. الیاس نادران در کمیسیون تلفیق به سازمان برنامه اعلام کرد و این سازمان گفت چون به امضای رئیس مجلس نرسیده است، قبول نکردم که من و 41 نماینده درخواست این موضوع را داشته باشیم و هیئت رئیسه مجلس هم نپذیرفت. توجه کن

لطفی در تذکری به وزیر کشاورزی افزود: کشاورزان کارگر گرفتار سیاست های غلط وزارت کشاورزی هستند، هیچ گونه مزایای بیمه ای و اجتماعی ندارند. بی ثباتی قیمت محصولات کشاورزی، گرانی مواد اولیه و حضور دلالان در بازار محصولات کشاورزی منجر به ورشکستگی آنها و دامدارانشان شد و آنها مجبور شدند دام های خود را به قیمت ارزان بفروشند تا دامداران و دامداران شهرستان های ریازان و درگزین به آن دسترسی پیدا کنند. . .

وی همچنین به وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: با تلاش شبانه روزی خود به ماجرای غم انگیز رتبه بندی معلمان، تعیین تکلیف معلمان و خرید خدمات و تحرکات پایان دادید.

دیدگاهتان را بنویسید