پایان چشم انتظار 40 ساله مادر شهید کرجی + فیلم

ساعت: 20:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801284

مادر شهید هسرو گادری گامساری یکی از مادران البرزی است که پس از 40 سال از دیدن پیکر پاک فرزندش چشمانش برق زد و توانست برای آخرین بار خرگوش خود را در آغوش بگیرد و راهی بهشت ​​شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از « تیتریک » ; حکایت صبر و استقامت مادران از دست رفته حکایتی است وصف ناشدنی که با کلمات قابل توصیف نیست، مادرانی که سالها برای جدایی فرزندانشان می گذرانند، گریه هایشان بوی انتظار می دهد و آنقدر خوشحالند که حتی با ذره ای از آنها دلداری می دهند. استخوان بچه

داستان دلتنگی مادری که فرزندش را تا جلوی در تعقیب می کند تا به جلو برود زبان نمی خواهداشک می ریزد و روی صورتش می نشیند.

کودکی که تفکر حسینی را در کلاس درس مادر آموخت و عشق به روستا و وطن را کم کم وجود جاودانه خود را یافت.

مادران شهدا به یاری حضرت ام البنین علیهاالسلام فرزندانی را تربیت کردند که در راه حق، گرانبهاترین گوهر هستی خود را در کمال اخلاص گذاشتند و برای حفظ انقلاب از خود گذشتند.

مادرانی که با عکس فرزندشان زندگی می کردند بر ایمان خود ثابت قدم ماندند و منتظر شنیدن خبر یوسف گمشده خود بودند و قلبشان همیشه بی صبرانه در خلاء عزیزانشان می تپید.

شهید هسرو گادری گامساری در سال 1361 در پاسگاه زید در منطقه شلمچه به شهادت رسید و از آن زمان تاکنون اثری از پیکر شهید به دست نیامده است.

این شهید بزرگوار از پایگاه بسیج مقداد تهران عازم جبهه های حق علیه باطل شد. در سال 1361 در عملیات رمضان در منطقه شرق بصره مفقودالاثر شد که پس از 39 سال انقراض پیکر این شهید با آزمایش DNA شناسایی شد.

e07e11a9 e81e 4f6e 9702 2abbc293d568 خبر خاکستری

پیکر تازه تفحص شده این شهید والامقام پس از نزدیک به 40 سال به آغوش خانواده بازگشت.

مادری که 40 سال دوری از فرزندش را سپری کرد تا دوباره او را ببیند و امروز بالاخره این پوچی تمام شد و مادر توانست جسم بی جان فرزندش را در آغوش بگیرد و آرام کند.

مادری که تمام این 40 سال منتظر شنیدن این خبر از پسرش بود و باور داشت که او بالاخره برمی گردد. از این رو وقتی خبر شناسایی پیکر فرزند شهیدش را شنید، اشک شوق از دیدار و رضایت، گویی فرزندش را دوباره به دنیا آورده است.

خانواده این شهید والامقام روز یکشنبه 26 دی ماه در معراج الشهدا با پیکر شهید خود وداع کردند.

به گزارش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک این شهید عزیز روز چهارشنبه 28 دی ماه در رجایی شهر کرج برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید