پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب موجب پیشرفت و آبادانی می شود/سرنوشت زورگویان زمان آموزنده است

ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800419

حجت‌الاسلام کریمی تبار گفت: هرجا به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی خود پایبند باشیم، موجب پیشرفت و رشد جامعه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دوستت دارم ، «حجت الاسلام والمسلمین 20 دی ماه» دیداری با مردم قم دارند که امسال به صورت تصویری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به نکات مهم بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بر غیرت دینی مبتنی بر عقلانیت تاکید کردند، انقلاب ما اسلامی و مبتنی بر اسلام و اسلام است. بر اساس آن الزامات خاص خود را دارد.

وی افزود: در انقلاب اسلامی نقش رهبری بر عهده علمای دین بود، نقش رهبری اصلی با امام راحل بود، بنابراین روشنفکران غربی و غربی ها نقش بسزایی در انقلاب ما نداشته اند و نخواهند داشت. جامعه از ابتدای انقلاب اسلامی مورد هجمه استکبار جهانی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: تجربه ما در زندگی با برکت انقلاب اسلامی به ما آموخته است که هر جا پایبند به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی باشیم موجب پیشرفت و رشد جامعه می شود. و هر جا شکست خوردیم به قهقرا رفته ایم.» حسادت دینی و عقلانیت در جامعه در اینجا تعریف می شود و دشمن طبیعتاً به دنبال تأمین امنیت جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: بنابراین اموال عمومی، اصحاب رسانه و اندیشمندان باید انتقام بگیرند تا تبلیغات منفی دشمن را خنثی کنند و نقش دشمن را در نقشه های خود خنثی کنند. او محکوم به شکست نیست و خودش هم پذیرفته است، در جنگ نرم سعی دارند چشم انداز و دستاوردهای اصلی انقلاب را زیر سوال ببرند.

وی گفت: دشمن هرگز برای بیان اقتدار دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی و عظمت آن به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی اشاره نخواهد کرد. دشمن هیچ‌گاه ماهواره‌های جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های علمی ما را در تحریم‌ها و فشارها برای موفقیت در دنیا به پیش نبرده است تا انتقام بگیرد.

وی افزود: البته کارکنان باید بیش از گذشته تلاش کنند تا برای گرانی و تورم برنامه ریزی کنند، زیرا قابل پیشگیری هستند. مصوبات خوب و کم نظیری برای توسعه استان در سفر اخیر رئیس جمهور به استان به تصویب رسید.

امام جمعه ایلام با اشاره به ۵ آذر و فرار شاه از کشور گفت: این روز نقطه عطفی در تراز انقلاب اسلامی ماست و برای ما یکی از نقاط قابل اعتماد پیروزی انقلاب اسلامی بود. . آنها را بیرون آورد و به آنها دشنام داد و فرزند بزرگوارشان حاج آقا مصطفی را کشت. مردم کوم قیام کردند و سلسله این قیام ها در مدت کوتاهی منجر به فرار شاه شد.

وی اعلام می‌کند: پادشاهی که به مردم توجهی نداشت و مردم را برده به آمریکایی‌ها می‌داد و در مواقعی که به حمایت آمریکایی‌ها نیاز داشتند، نوکر آنها بود، او را ترک کردند و از رفتن شاه خودداری کردند. آنها کشور خود را رها کردند و شاه آواره و سرگردان شد.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم مشکلاتمان حل شود باید به خدا روی بیاوریم، مساجد را پر کنیم، مسجد قلعه و خانه خداست، پناهگاه است، باید به سوی خدا بیاییم. تا خداوند مشکلات ما را حل کند، به مشکل نزدیک شود و حتماً به ما توجه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید